Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-ایرنا-مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بدهی های معوق واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی استان با هدف حمایت از تولید و اشتغال تمدید شد.

به گزارش ایرنا، علی نظری شیخ احمد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک و سال حمایت از کالای ایرانی با مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران دستورالعمل بخشودگی جرایم دیرکرد اقساط معوق از تاریخ 21 مرداد لغایت 8 شهریورماه 97 به واحدهای صنعتی ابلاغ شده بود که با توجه به درخواست مکرر واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و کمک به اشتغال این طرح تا پایان آبان ماه 97 تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خواست با توجه به محدودیت زمانی جهت بهره مندی از دستورالعمل مذکور هرچه سریعتر به شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل مراجعه کنند.
نظری اظهار داشت: براساس این دستورالعمل واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری که به بدهی آنها جرایم تعلق گرفته باشد با پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 80 درصد بخشودگی و با پرداخت 50 درصد اصل بدهی مشمول 60 درصد بخشودگی می شوند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل اضافه کرد: همچنین واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد که به بدهی آنها جرایم تعلق گرفته باشد با پرداخت 50 درصد اصل بدهی مشمول 50 درصد بخشودگی و با پرداخت 100 درصد اصل بدهی مشمول 70 درصد بخشودگی خواهند شد.
23 شهرک و نواحی صنعتی متشکل از 9 ناحیه صنعتی ، هشت شهرک صنعتی و پنج شهرک صنعتی غیردولتی در استان اردبیل فعال است.
7110/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شهر ك هاي صنعتي اردبيل بخشودگي جرايم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل از آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به‌همت دانش‌آموزان اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی اُناری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط دانش‌آموزان مدارس استان اردبیل، دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های پسرانه اردبیل با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان با واریز مبلغ ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه استان در این پویش شرکت داشتند و باقی‌مانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم شد.

وی بیان داشت: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان این مدرسه از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

محبوبی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه است که امیدواریم با کمک مردم نیکوکار و سخاوتمند استان زمینه آزادی این زندانیان نیازمند فراهم شود.

محبوبی اظهار کرد: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان عزیز است.

کد خبر 747014

دیگر خبرها

  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • جرایم قاچاق آب در خواف بازدارنده نیست