Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدحسین صفارهرندی در مراسم یادواره شهدای روستای شلمزار واقع در شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: راه و روش شهدا باید در جامعه نهادینه شود این مهم نیاز حال حاضر کشور است اما برخی مطالب که از تریبون‌ها با موضع گیری های تند و زبان طعنه آمیز حرف هایی را مطرح می کنند که  دل خانواده شهدا و رزمندگان را خون کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود:‌ آن‌هایی که زبان گزنده دارند و نسبت به ارزش‌های مغرضانه برخورد می‌کنند موجب فتنه انگیزی می شوند.

عضو تشخیص مصلحت نظام تصریح در ادامه با تأکید بر اینکه باید در مسیر شهدا گام برداریم زیرا راه آنها راه سرافرازی است و نصیب هرکسی نمی‌شود.

وی اضافه کرد: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تصمیمات و مصوبات مجلس که بر اساس رأی‌گیری انجام می‌شود و اخذ رأی‌ها مخفی است، گفت: در چنین زمان‌هایی باید جبهه حق را انتخاب کنیم زیرا تکلیف ما در این برهه زمانی مشخص می‌شود و بسیاری از نفاق‌ها از جامعه رخت می‌بندد.

وی ادامه داد: اکنون بسیاری از آبادانی های عمرانی کشور ماحصل تلاش خانواده‌های شهدا و میراث داران آن‌ها است که نمونه آن را در کارخانه‌ها، سیلوها و پالایشگاه‌ها ایران می‌بینیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: امسال طبق گفته فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه قابل‌افتتاح تا پایان سال ۹۷ بهره‌برداری می‌شود که چند برابر بودجه عمرانی کشور است.

وی عنوان کرد: امروز ما برای پاسداشت مقام شهدا باید کارهایی را دنبال کنیم که ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشد.

وی ادامه داد: اگر از سر سیری و با تفکرات و دیدگاهی اشرافی با مسائل برخورد شود حاصلش این است که از آرمان‌های نظام  فاصله گرفته شده؛ درحالی‌که در مواجه با قدرت های جهانی باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که سست‌عنصر نباشیم.

وی در ادامه افزود: امروز باید دشمنی که فرسنگ‌ها دورتر از ما به فکر نفوذ و اجرایی کردن نقشه‌های شوم خود است را با اقتدار نظامی سرکوب کنیم  و در ادامه با اقتدار اندیشه‌ و افکارمان خاری در چشم دشمنان باشیم.

صفارهرندی تشریح کرد: مسئولان ما در جایگاه سیاست‌گذاران کشور نباید مطالبی را بیان کنند و بگویند که چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر درخواست آمریکا نداریم. ما باقدرت پیش می‌رویم و در این میان حتی نقشه‌های شوم دشمن که با استفاده از نگرانی مردم بابت مشکلات معیشتی و اقتصادی قرار بود در کشورمان اجرایی شود را نقش بر آب کردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز تکلیف مسئولان در کشور مشخص است، تأکید کرد: در تصمیمات خود باید مسیری صحیح را انتخاب کرده و راه را اشتباه نرویم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام صفار هرندی ساوجبلاغ البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی دیگر از اسوه های صبر و بردباری مادر شهیدان والامقام محمدباقر و مرتضی خان‌محمدی، حاجیه خانم ابراهیم پور دخانی غمی جانکاه بر دل‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران گذاشت و همه ما را اندوهگین کرد.

به راستی که کلمات عاجز از بیان جلوه‌های ایمان و ایثار آن انسان وارسته است که فرزندان عاشورایی تربیت و به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کرد و تفسیر سوره صبر و ولایت مداری را در عمل به منصه ظهور رساند.

اینجانب با ادای احترام به مقام والای همه پدران و مادران شهدا، فقدان آن مرحومه مغفوره را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم خان محمدی و دخانی و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و در این ایام پرفیض ماه مبارک رمضان که موسم تضرع و بندگی به درگاه ایزد منان است برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است؛ شهید محمدباقر خان‌محمدی متولد ششم تیر ۱۳۴۶ تبریز بود. او در حالی که دانش آموز بود، عازم جبهه شد و سرانجام بیست و چهارم مرداد ۱۳۶۱ در پاسگاه زید به شهادت رسید. برادرش، مرتضی هم که در بیست و هشتم فروردین ۱۳۵۰ به دنیا آمده بود، به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و بیست و ششم تیر ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل گشت. مزار مطهر هر دو شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان آستارایی با خانواده شهدا
  • کشور‌های عربی انباردار آمریکا هستند
  • مهاجرین افغانستانی در جمع محفلی ها + فیلم
  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج