Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: بااعلام گزارش معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پرونده این شرکت که  بدون مسوول فنی  فعالیت می کرده در شعبه رسیدگی به تخلفات بهداشتی ودرمانی تعزیرات حکومتی این استان بررسی شد.

غلامرضا صالحی افزود: پس از تایید کمیسیون ماده 11 این دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مشخص شدن  تخلف، حکم بر تعطیلی فوری این شرکت ، صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما تعزیرات حکومتی تعطیلی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد