Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریاری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ با بیان اینکه پنجمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر ۲۶ مهر به روستا‌های ذکری و گل نی شهرستان درمیان اعزام شد، گفت: سه کاروان اعزامی با حضور دکتر عمادی پزشک متخصص داوطلب جمعیت هلال احمر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هر کاروان سلامت اعزامی، پیگیری و بررسی درمان حدود ۷۵ نفر از اهالی این مناطق که اغلب کودکان بودند انجام شده است.


شهریاری با بیان اینکه در این کاروان‌ها ۴۱ نفر از جمله پزشک متخصص، پزشک عمومی، پرستار و سایر داوطلبان، هلال احمر را همراهی کرده‌اند، گفت: تا کنون برای درمان این بیماران ۲۱۰ میلیون ریال هزینه شده که این مبلغ به همت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران و مازندران جمع آوری شده است.


وی ادامه داد: هلال احمر بطور جد، درمان این بیماران را در دستور کار دارد و بطور متناوب به این مناطق کاروان سلامت اعزام خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/ب


پنجمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به روستا‌های خراسان جنوبی اعزام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر کاروان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی بیان داشت: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

کد خبر 6086007

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند