Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ووشو بانوان این استان به مناسب هفته تربیت بدنی در زاهدان برگزار شد.

عباس شیبک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از رقابت های ووشو سیستان و بلوچستان 42 ورزشکار شرکت داشتند که در پایان در وزن منفی 39 کیلوگرم نیلوفر نیکدل، مریم حیران پور، یگانه شهرکی و رقیه عظیمی عناوین برتر را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین در وزن منفی 42 کیلوگرم نجمه عظیمی، سحر سنچولی، پریسا نارویی و ساناز سارانی و در وزن منفی 45 کیلوگرم یگانه صفار زاده، کوثرمیر، نگین سنگتراش و رضوانه فارسی موفق به کسب عناوین برتر شدند.
شیبک نفرات برتر وزن منفی 48 کیلوگرم بانوان سیستان و بلوچستان را سارا نجاری، ریحانه فارسی، مژگان نوری و حلیمه شه بخش و وزن منفی 52 کیلوگرم را فاطمه بامری، ریحانه مرادی، حدیثه و محدثه ریگی عنوان کرد.
وی گفت: همچنین در وزن منفی 56 کیلوگرم فاطمه محمدی پور، محدثه بهادری، زهرا اکبریان و مهسا پاکدل برتر شدند.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستانهای این استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و 150 نفر را بانوان تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا هم اینک افزون بر 44 هزار و 880 ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزشهاي رزمي ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان

محسن حیدری ظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی ( پیرو هشدار سطح زرد شماره پنج) در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا شب پنجشنبه (چهارم تا ششم اردیبهشت)، برای شهرستان های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

وی بیان کرد: کشاورزان در این مدت از محصولات کشاورزی محافظت و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند. همچنین احتیاط در ترددهای جاده‌ای و دریایی انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان