Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@01:57:41 GMT

خط و نشان بازیکن السد برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۸۸۵

بازیکن ملی پوش و با تجربه السد تاکید کرد که او و هم تیمی‌هایش بهترین بازی خود را در ورزشگاه آزادی به نمایش می‌گذارند و به نوعی برای تیم فوتبال پرسپولیس خط و نشان کشید. ناطقان: به نقل از الرای، السد در دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس در قطر با یک گل تن به شکست داد و اگر می‌خواهد به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند باید در ورزشگاه آزادی برابر سرخ پوشان ایرانی به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن الهیدوس، بازیکن ملی پوش السد از آمادگی تیمش برای پیروزی در ورزشگاه آزادی سخن به میان آورد.
او گفت: کاملا آماده هستیم تا بهترین بازی خود را در ورزشگاه آزادی به نمایش بگذاریم. چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداریم. همه بازیکنان با تمرکز بالا و انگیزه زیادی که دارند در حال تمرین کردن هستند و می‌خواهند  شکست دیدار رفت را جبران کنند.
این بازیکن ملی پوش السد در بخش پایانی صحبت‌های خود، اضافه کرد: در دیدار رفت که در دوحه برگزار شد نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم و انتظارات را آن طور  که باید بر آورده کنیم. می‌خواهیم در دیدار برگشت بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و با کسب جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر بر گردیم.
منبع: ایسنا برچسب ها: السد ، پرسپولیس ، تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: السد پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از برگزاری دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران خبر داد.

محمد رجائیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وی گفت: پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت، با اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی نیز از برگزاری این دیدار بدون حضور بانوان خبر داد.

محسن صادقی افزود: سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیر ساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

وی گفت: در نامه سازمان لیگ تاکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است هر چه سریع‌تر سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی، نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان