Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@16:17:16 GMT

مهدی توسط مرد قانون شکنجه شد تا رشوه بدهد! + جزییات

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۸۹۱

حوادث رکنا: مهدی راز شکنجه شدن خود توسط مرد قانون برای دریافت رشوه را فاش کرد.

مهدی کاظمی یکی از اهالی شهر سرپل پس از اینکه توسط رئیس حوزه دوم پلیس این شهر دستگیر شد مورد شکنجه های وحشتناکی قرار گرفت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مهدی کاظمی؛ شخصی که می‌گوید از سوی رئیس حوزه دوم پلیس سرپل مورد شکنجه‌ برقی و ضرب و شتم قرار گرفته، گفت: افراد حاجی میوند؛ رئیس حوزه دوم پلیس شهر سرپل با خودروی شخصی، مرا از شهر بیرون بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مرا داخل مقر دوم پلیس سرپل آوردند، و مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و سپس به من برق وصل کردند، حتی تهدید کردند دندان هایت را می کشیم.

مهدی کاظمی می‌گوید: رئیس حوزه دوم به من گفت که فروشنده های مواد مخدر Drugs را به ما نشان بده!

به گفته وی، رئیس حوزه دوم پلیس از او 50 هزار افغانی خواسته است.

بر اساس ادعای آقای کاظمی، رئیس حوزه دوم پلیس شهر سرپل در گذشته نیز چنین اعمالی را انجام داده است. او به صورت تهدیدآمیز به مهدی کاظمی گفته است: مرا می‌شناسی که کی هستم؟

مهدی کاظمی می‌گوید: به من گفت به من پول بده! من گفتم: ندارم. وقتی این حرف را زدم به محافظینش گفت که مرا پشت و رو کنند و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مهدی می افزاید: به او گفتم من 50 هزار ندارم. می‌توانم برایت 5 هزار افغانی جور کنم.

وی می‌گوید: 6 الی 7 نفر داخل شعبه بودند. ساعت 10 صبح مرا گرفتند تا 2 بعد از ظهر زیر شکنجه Torture برقی بودم. بالاخره خودش به فرمان کرد که من را بیرون بیاندازند و مرا کنار در حوزه رها کردند.

کاظمی می‌گوید: هیچکسی به صدای ما در شهر سرپل گوش نداد. ما مجبور شدیم به کابل بیاییم و صدا بلند کنیم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! قاتل اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد + عکس قیمت خودرو در سراشیبی سقوط/ دلالان هم فروشنده شدند! + لیست قیمت ها اعدام رسول یاکوزا ! + عکس و جزییات خودکشی مادر و بچه هایش بخاطر خبر دورغ مرگ پدر! + عکس جنجال 3 قتل دیگر در عربستان! / ارتباط احتمالی با قتل خاشقجی! قتل جوان 23 ساله در ساری / قاتل تحت تعقیب پلیس فرصتی که دختر نخبه در دیدار با رهبر انقلاب از دست داد یک مهد کودک در قلب پایتخت دنیای کوچک، جهان بزرگ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 200 هزار تومان قیمت جنازه مرد تهرانی بود! بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس نقشه مسیر پیاده روی اربعین در کربلا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents دندان مواد مخدر Drugs شکنجه Torture اخبار حوادث رئیس پلیس شکنجه پلیس شهر وحشتناک عکس فیلم خانواده زن دختر ایران دختران سیاه محکوم شد تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد

کمیته تحقیقات روسیه به این نتیجه رسیده است که در آودیوکا شواهدی مبنی بر دفن غیرنظامیان شکنجه شده، کشف شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که اجساد دفن شده غیرنظامیانی که نشانه‌هایی از شکنجه در آنها دیده می‌شود در آودیوکا در دونتسک‌کشف شد. بازرسان کار روی این پرونده را آغاز کرده‌اند.

کمیته تحقیقات روسیه بر روی آخرین خشونت‌های ارتش اوکراین علیه غیرنظامیان مناطق خرسون و زاپوروژیا و همچنین جمهوری خلق دونتسک مطالعه خواهند کرد.

گزارش شده است که دفن غیرنظامیان با آثار شکنجه در آودیوکا کشف شده است. بازرسان روسی تمام شرایط حادثه و افراد دخیل در جنایات را پیدا خواهند کرد. 

گفتنی است، آودیوکا، حومه شمالی دونتسک که توسط ارتش اوکراین به منطقه‌ای بسیار مستحکم تبدیل شده بود، در 17 فوریه توسط ارتش روسیه آزاد شد.

عقب نشینی نیروهای اوکراینی از مواضع خود در شهر آودیوکا

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است