Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:40:25 GMT

فارس نخستین ایستگاه قطار گردشگری راه ابریشم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۰۹۱۴

فارس نخستین ایستگاه قطار گردشگری راه ابریشم شد

شیراز- ایرنا- قطار گردشگری بین المللی عقاب طلایی با عنوان 'راه ابریشم' صبح شنبه در نخستین ایستگاه گردشگری خود در ایران، وارد استان فارس شد.

مدیرکل راه آهن استان فارس شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این قطار پس از ورود به کشور از مرز سرخس، در نخستین برنامه سفر و گردشگری وارد ایستگاه سعادتشهر مرکز شهرستان پاسارگاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامحسین ولدی افزود: در این قطار 19 گردشگر از کشورهای آمریکا، آرژانتین، انگلیس، روسیه و استرالیا حضور دارند.
وی اظهار داشت: این گردشگران پس از بازدید از جاذبه های گردشگری آرامگاه کوروش در شهرستان پاسارگاد و تخت جمشید در شهرستان مرودشت، راهی شیراز می شوند و از جاذبه های تاریخی و فرهنگی مرکز استان فارس نیز بازدید می کنند.
مدیرکل راه آهن استان فارس گفت: قطار گردشگری بین المللی راه ابریشم شامگاه شنبه از شیراز راهی اصفهان می شوند و پس از این شهر، از شهرهای کرمان، یزد و مشهد بازدید و از مرز سرخس از کشور خارج می شوند.
این قطار دومین قطار گردشگری بین المللی است که در مهرماه وارد استان فارس می شود.
قطار گردشگری عقاب طلایی یکشنبه 22 مهرماه جاری با 66 گردشگر و خدمه خارجی به فارس سفر کرد.
9873/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گردشگري راه آهن قطار راه ابريشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ساخت ۲۷۶۰ واحد از پروژه «کوی پرواز» همدان به ایستگاه انعقاد قرارداد رسید

امتداد - قرارداد تامین مالی ساخت ۲۷۶۰ واحد از پروژه «کوی پرواز» همدان میان بانک مسکن استان همدان و سازندگان پروژه به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان با بیان این مطلب گفت: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته توسط مسئولان و مساعدت مدیران ارشد بانک، قرارداد ساخت ۲۷۶۰ واحد از «کوی پرواز» همدان به مبلغ ۱۵ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال به امضا رسید و پس از انجام اقدامات اولیه این تسهیلات پرداخت می‌شود.

 

 

 

مدیر شعب استان همدان در خصوص کوی پرواز همدان اظهار داشت: پروژه ۱۱ هزار واحدی «کوی پرواز» بزرگترین سایت نهضت ملی استان همدان از آغاز طرح تاکنون است که تامین مالی ساخت ۲۷۶۰ واحد آن به بانک مسکن استان همدان واگذار شده است.

حسن خطیب زاده در ادامه در خصوص عملکرد بانک در طرح نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۶ هزار و ۷۳۶ واحد مسکونی در قالب ۲ هزار و چهار پروژه به بانک مسکن استان همدان معرفی شد که قرارداد ساخت چهار هزار و ۹۳۳ واحد مسکونی آن به مبلغ ۲۰ هزار و ۳۸۹ میلیارد ریال منعقد شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین استانی و سازمان های مرتبط با نهضت ملی به ویژه راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بانک مسکن و هدایت منابع مالی و پیمانکاران پروژه ها به سوی بانک مسکن، بستر لازم برای نقش آفرینی بانک مسکن استان همدان در نهضت ملی بیش از پیش فراهم شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • قطار ساخت ۲۷۶۰ واحد از پروژه «کوی پرواز» همدان به ایستگاه انعقاد قرارداد رسید
  • بازدید رایگان از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی در روز اول اردیبهشت