Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر جوانی در اقدامی مشمئزکننده همکلاسی هایش را به میهمانی شومی دعوت کرد.به گزارش بلاغ،پلیس Police کالیفرنیا از قول یک دختر نوجوان اعلام کرد که این دانش‌آموز دبیرستانی مقداری از خاکستر جسد پدربزرگش را درون کلوچه‌هایی که پخته بود ریخت و آنها را به همکلاسی‌هایش داد. مقام‌های پلیس گفته‌اند که ادعای او به احتمال زیاد واقعیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به‌گزارش رسانه‌های محلی، این دختر که دانش‌آموز «داوینچی چارتر آکادمی» شهر دیویس است و هویت او فاش نشده، چنین کاری را عمدی انجام داده است. او به بعضی از همکلاسی‌های خود گفته از «مواد مخصوصی» برای پختن کلوچه‌هایش استفاده کرده و دست کم 9 نفر از همکلاسی‌های او از این کلوچه‌های شیرین خورده‌اند. یکی از همکلاسی‌ها به‌نام اندی ناکس به پلیس گفته فکر می‌کرده این «مواد خاص» ماری‌جوانا باشد. او به پلیس گفته است: «متوجه دانه‌های ریز خاکستر در کلوچه شدم که زیر دندانم می‌رفت. مثل وقتی که بچه بودم و هنگام زمین خوردن، خاک توی دهانم می‌رفت. اما هیچ طعم عجیبی را حس نکردم.» اکنون مشکل پیش روی پلیس و مقام‌های قضایی این است که برای چنین رفتاری چه تنبیهی باید در نظر گرفت، زیرا چنین کاری در قانون Law مجازات کیفری کالیفرنیا به‌عنوان جرم Crime در نظر گرفته نشده است. در امریکا جسد مردگان بنا بر درخواست خانواده یا خودشان پیش از مرگ، می‌تواند سوزانده یا در خاک دفن شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هولناک مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

سرهنگ محمد محمدی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان شوش در استان خوزستان گفت: روز یکشنبه ۲ پسر دانش‌آموز بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آنها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.

وی افزود: این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد و او را به بیمارستان منتقل کردند. اما ساعتی بعد پسر نوجوان جان باخت و بدین‌ترتیب دستور شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده این دانش‌آموز که از ماجرا باخبر شده بودند، ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل را که یک پسر ۱۴ ساله است به پلیس معرفی کردند و پس از تشکیل پرونده، وی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایران

tags # اخبار حوادث سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • ماجرای هولناک مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد