Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح به حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه اهواز اشاره کرد و گفت: در این حادثه تعداد خبیث با پول و تفکر وهابیت مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند؛ این خبیثان با خط و مشی تفکر استکبار جهانی عمل می‌کنند. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار عبدالله عراقی شامگاه جمعه در مراسم رونمایی از یادمان شهدای گمنام پارک کوی ملت و تجلیل از خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز با اشاره به نیروهای مسلح به عنوان نخستین ستون اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقتدار کامل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انسجام و اتحاد نیروهای مسلح را بی‌نظیر دانست و با اشاره به ترس دشمن از این مساله بیان کرد: دومین ستون امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران اقتصادی بر پایه شکوفا و پایداری است که می‌تواند از نیروهای مسلح و تمامی آحاد مردم پشتیبانی کند.

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در صورت عدم حاکمیت اقتصاد شکوفا بر جامعه موجب می‌شود که ستون قدرت نظامی در کشور به تنهایی قادر نباشد امنیت پایدار را ادامه دهد.

وی هدف از تحریم‌های آمریکا را زمین‌گر کردن ایران اسلامی در حوزه اقتصاد شکوفا برشمرد و اظهار داشت: بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث می‌شود تا جمهوری اسلامی ایران این بحران را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و از آن عبور کند.

عراقی با اشاره به تحمل سلیقه‌های مختلف در یک کشور و استان همراه با مدارای قومی و مذهبی را به عنوان سومین ستون امنیت نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: جمهوری اسلامی از تنوع قومی، مذهبی و زبانی برخوردار است و دشمن نیز از این طریق به دنبال تفرقه‌افکنی میان قومیت‌ها است.

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این‌که چهارمین ستون امنیت بالا بردن مقبولیت ساختار سیاسی است افزود: دنیا با هدف بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب بسیج شده اما حضور گسترده اقشار مختلف در مراسم‌هایی نظیر اربعین حسینی یا 22 بهمن بیانگر این مقبولیت است.

وی به حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز اشاره کرد و گفت: در این حادثه تعدادی خبیث با پول وهابیت و تفکر وهابیت مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند؛ این خبیثان با خط و مشی تفکر استکبار جهانی عمل می‌کنند.

ایستادگی و میثاق مردم ولایتمدار

همچنین آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایستادگی و میثاق مردم ولایتمدار اظهار داشت: آمریکا با توجه به بیانات مقام معظم رهبری از ملت ایران سیلی سختی می‌خورد.

مدیران انقلابی موجب پیشرفت کارها و جلب رضایت مردم می‌شوند

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور با تشکر از تمامی زحمات‌کشان برای طراحی و ساخت این یادمان اظهار داشت: افتتاح چنین پروژه‌هایی نتیجه تلاش مدیران انقلابی است و این گونه مدیران براساس بیانات مقام معظم رهبری موجب پیشرفت کارها و جلب رضایت مردم می‌شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اهواز بیان کرد: تمامی مدیران باید در جهت بزرگداشت خون شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها گام بردارند.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت قدردانی کرد

دادستان کل کشور در پیامی از اقدام غیورانه و شجاعانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات موفق وعده صادق علیه مواضع رژیم صهیونیستی کودک‌کش قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور؛ متن پیام  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتظارها شب گذشته به سر آمد و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی برای چندمین مرتبه در ماه های اخیر با حمله گسترده پهپادی و موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه در عملیات وعده صادق عزیز فرو ریخت.

اقدام تروریستی رژیم غاصب اسراییل در بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رسانیدن سردار زاهدی و جمعی از همرزمانش، تجاوز آشکار آن رژیم جنایتکار به خاک وطنمان بود و موضوعی نبود که به سادگی بتوان از کنارش گذشت و تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، با عملیات موفقیت آمیز و هوشمندانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران محقق شد و چه زیبا دل یاران و دوستان امت حزب الله را شاد کرد و استکبار جهانی را به حاشیه برد.

جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و ثبات در منطقه است، اما به هیچ عنوان اجازه دست درازی به خاک کشور را به دشمنان ملت نمی دهد.این حمله تاریخی که در نوع خود در جهان بی نظیر است تنها بخشی از موج خشم و نفرت آزادیخوهان از رژیم متجاوز صهیونیستی است و پیام روشنی برای آن رژیم اشغالگر و حامیانش دارد؛ اینکه ایران اسلامی امروز سرافرازانه با تمام قوا در برابر دشمنان خود ایستاده و هر رژیم نامشروعی بخواهد فکر ماجراجویی در سر بپروراند، پاسخی کوبنده و پشیمان کننده تر در انتظارش است.

بی تردید نه تنها ملت بزرگ ایران، بلکه تمام آزادیخواهان جهان و مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم داغ دیده غزه، این شجاعت رزمندگان غیور سپاه را ارج می نهند و جبهه مقاومت با بشارت این پیروزی عظیم امیدوارانه تر مسیر خود را تا آزادی قدس شریف طی می کنند.

اینجانب همسو با مردم و در کنار سایر مسئولان از اقدامات دلاورمردان سپاه قدردانی نموده و از خداوند متعال آرزوی پیروزی های آتی در مقابله با جبهه کفر و نفاق را برای آن شجاعان ذیل الطاف الهی و حرکت در مسیر مهدوی با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (عزیز) خواستارم.

محمد موحدی

دادستان کل کشور

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» نیروهای مسلح، افتخارآفرین بود
  • دادستان کل کشور از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت قدردانی کرد
  • دشمن به دنبال اخلال در اقتصاد و معیشت خواهد بود
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • قدردانی جامعه ورزش از غیور مردان نیروهای مسلح
  • قدردانی جامعه ورزش از نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران
  • درس عبرت‌آموز نیروهای مسلح ایران به دشمن صهیونیستی
  • نیروهای مسلح ایران درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیست دادند
  • نیروهای مسلح ایران درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند
  • تا پای جان برای تامین امنیت مردم ایران اسلامی ایستاده ایم