Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا بهراد در گفتگو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر افزود: تعداد ٦٠ مرکز فرهنگی، هنری و سینمایی در البرز مجوز آموزش های مهارتی کار و دانش برای آموزش رشته های مختلف فرهنگی هنری مهارتی کار و دانش در سال تحصیلی ٩٧-٩٨ در شهر های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، محمد شهر، ماهدشت و اشتهارد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   بهراد افزود: مراکز فرهنگی هنری و سینمایی که برای آنها مجوز فعالیت آموزش رشته های مختلف فرهنگی هنری سینمایی مهارتی کار و دانش در سال تحصیلی ٩٧-٩٨ صادر شده شامل ٣ آموزشگاه سینمایی، ٦ آموزشگاه موسیقی، ٧ آموزشگاه تجسمی، ١٣ موسسه فرهنگی هنری چند منظوره و ٣١ موسسه فرهنگی هنری تک منظوره می باشد. وی اظهار داشت: همچنین از این تعداد مرکز فرهنگی هنری و سینمایی ١ مرکز در نظرآباد، ١ مرکز در محمدشهر، ١ مرکز در ماهدشت، ٢ مرکز در اشتهارد، ٣ مرکز در ساوجبلاغ، ٧ مرکز در فردیس و ٤٥ مرکز در کرج پراکندگی جغرافیایی این مراکز در استان البرز می باشد. شایان ذکر است ظرف چند روز آینده لیست این مراکز به همراه مشخصات، نشانی و رشته های مهارتی هریک جهت بهرمندی عموم در سایت اطلاع رسانی اداره کل قرار می گیرد. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز مرکز سینمایی مهارت های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علیرضا رفیعی پور گفت: در این مدت تیم های ثابت و سیار دامپزشکی از مراکز عرضه مواد پروتئینی استان البرز بازدید کردند که هشت هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی کشف و ۶ هزار کیلوگرم آن معدوم شد.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم البرز ۱۶۱ هزار راس دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی در این استان ذبح شد.

رفیعی پور یادآورشد: ۸۰۰ بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد که باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشیم .

مدیرکل دامپزشکی استان البرز افزود: ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه طیور طی سال گذشته در البرز کشتار شد که ۷۳ هزار کیلوگرم آن غیر قابل مصرف بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۹۲ هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی البرز داشتیم که فعالیت یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی غیر بهداشتی تشخیص داده شد.

مدیرکل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: یک هزار و ۸۵۴ صدور پروانه صادر شده و اکنون ۴۸ مرکز نهاده های دامی های تک داریم.

دیگر خبرها

  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب