Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی افغانستان از حمله طالبان به شماری از مراکز رای‌گیری در ولایت غور این کشور همزمان با آغاز انتخابات پارلمانی افغانستان خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از افق، مقامات محلی ولایت غور افغانستان اعلام کردند که طالبان به شماری از مراکز رای گیری در غرب شهر «فیروزکوه» مرکز ولایت غور حمله کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«عبدالحی خطیبی» سخنگوی والی غور به خبرگزاری افق، گفت که هم اکنون درگیری بین نیرو‌های دولتی با طالبان در منطقه «اشترخان و بره خانه» در ۲۰ کیلومتری شهر فیروزکوه جریان دارد.

وی افزود که تاکنون از تلفات این درگیری اطلاعاتی در دست نیست.

غور در غرب افغانستان از جمله ولایت‌های ناامن شمرده می‌شود. هم اکنون طالبان مسلح در بخش‌های از این ولایت حضور فعال دارند و تهدیدی برای برگزاری انتخابات شمرده می‌شوند.  
گفتنی است که انتخابات پارلمانی افغانستان امروز ساعت ۷ به وقت محلی آغاز شد، این انتخابات به جز ولایت‌های «غزنی» و «قندهار» در سراسر افغانستان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ناامنی در انتخابات افغانستان طالبان و افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت

منابع مردمی از ولسوالی مرغاب ولایت غور می‌گویند که سرازیرشدن سیلاب در بازار شورابه مرکز این ولسوالی خسارات مالی برجای گذاشته است.

منابع رسمی از ولایت غور تائید می کنند که در پی بارش شدید باران و سرازیرشدن سیلاب در ولسوالی مرغاب این ولایت ۵۰ دکان تخریب شده و اجناس آنان از بین رفت.

همچنان گفته شده که یک باب دواخانه و یک دکان تیل فروشی نیز در پی سرازیرشدن سیلاب تخریب شده است.

گفته می شود راه های مواصلاتی این ولسوالی نیز به روی رفت‌وآمد بسته شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان