Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهمن فرمان‌آرا درباره توصیه عباس کیارستمی به او برای بازی کردن در فیلم‌های خودش توضیح داد: «عباس کیارستمی همیشه به من می‌گفت در فیلم‌های خودت بازی کن، برای اینکه دیالوگ‌هایی که می‌نویسی خودت درست‌تر ادا می‌کنی، اما من امتناع می‌کردم، چراکه همزمان بازی و کارگردانی کار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین‌باری که در خانه‌اش دیدار داشتیم، از من پرسید چکار می‌کنی؟ از فیلم جدیدم گفتم و اینکه قصد دارم نقشی بازی کنم. گفت که من همیشه بهت میگم، اگر گوش کرده بودی تا الان برای خودت یک برند شده بودی.» فرمان‌آرا ادامه داد: «وقتی از او پرسیدم که مشغول چه‌ کاری است؟ آن‌قدر ضعیف شده بود که یک استکان کوچک چای را به زحمت بلند می‌کرد. با همه اینها از کارهایش برایم گفت. گفت «با کلود مونه با فاصله صد سال در یک روز به دنیا آمدیم» و یکسری کار روی نقاشی‌های مونه انجام داده بود. به دستیارش گفت چراغ‌ها را تنظیم کند که آنها را ببینم و دیدم در بستر بیماری هم کارهای بی‌نظیری انجام داده است. عباس جزو هنرمندان چندوجهی بود؛ اگر من برگ را می‌دیدم، عباس ریشه را می‌دید. به همین دلیل من حرفش را گوش کردم.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان