Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@14:48:39 GMT

المپیاد ورزشی مدارس خراسان شمالی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۱۵۱۵

المپیاد ورزشی مدارس خراسان شمالی آغاز شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این المپیاد ورزشی همزمان با سراسر کشور آغاز شده و رقابت های نهایی آن در دهه فجر پیگیری می شود.
حسن لنگری افزود: در این رقابت ها، 57 هزار دانش آموز در همه مقاطع تحصیلی در مناطق شهری، روستایی و عشایری استان در 11 رشته ورزشی با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بزرگترین رویداد ورزشی آموزش و پرورش است، گفت: رویکرد ما توسعه فعالیت های ورزشی در مدارس روستایی و مناطق محروم است و البته تلاش داریم این فعالیت ها در میان دختران بیشتر شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: برای کمک به فعالیت های ورزشی در مدارس استان، امسال تجهیزات و اقلام ورزشی به ارزش 10 میلیارد ریال در مناطق محروم و روستایی توزیع شده است.
165 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی تحصیل می کنند.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آموزش و پرورش خراسان شمالی دانش آموز دهه فجر مدرسه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف

 سید محمد یزدان پرست، از مسئولان برگزار کننده این مسابقات گفت: هدف از راه اندازی مسابقه کریکیت میان افراد نابینا، تجلیل و ابزار خوشی از راه یابی تیم فوتسال کشور به جام جهانی می باشد.

وی تصریح نمود: با برگزاری این مسابقات می خواهم به مردم عزیزمان و جهان اعلان کنیم که افراد معلول و نابینا نیز می تواند در سطح ملی و بین المللی افتخار کسب نمایند و باید به آنان توجه شود.

یزدان پرست افزود: «نابینایان ورزشکار در رشته ورزشی کریکیت با مشکلات فراوان مواجه هستند و نبود زمین معیاری برای تمرین و رقابت یکی از این چالش های می باشد، از همین رو خواهان توجه حکومت در راستای برطرفی سازی نیاز های ورزشکاران معلول و نابینا هستم».

در همین حال، شماری از نابینایان ورزشکار در رشته ورزشی کریکت در ولایت بلخ گفتند: از برگزاری این گونه رقابت ها استقبال می کنیم و باید بگویم که افراد نابینا نیز می تواند در عرصه های مختلف افتخار آفرین باشند و خواهان توجه ویژه و بیشتر حکومت هستیم.

گفتنی است که شناسایی و انتخاب نخبه های ورزشی در مسابقات کریکت نابینایان برای تیم ملی یکی از اهداف این رقابت ها محسوب می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • گپ و گفت با معلم امدادگر/ نقش معلمان در جامعه روستایی
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد