Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که تاکنون 350 خانوار سیلزده کمک بلاعوض را دریافت کرده اند.
وی خانوارهای مشمول دریافت کمک معیشتی را حدود یکهزار و 850 خانوار اعلام کرد.
اسلامی گفت: برای نخستین بار پس از کمترین زمان دولت کمک هزینه معیشتی بلاعوض را به خانوارهای خسارت دیده مازندران تخصیص داده و پرداخت آن هم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در مازندران افزود: اعتبار تخصیصی برای پرداخت کمک بلاعوض به صورت کامل در اختیار بانک عامل قرار داده شده است و در حال پرداخت به حساب سیلزدگان است.
باران و سیلاب سیزدهم و چهاردهم مهر ماه امسال در مازندران حدود هفت هزار میلیارد ریال به زیرساخت ها، واحدهای مسکونی و اراضی کشاورزی این استان خسارت وارد کرد.
میزان خسارت وارده به زندگی و کسب و کار مردم در این سیل حدود 2 هزار میلیارد ریال برآورد شد که بیشترین آن مربوط به مناطق غربی مازندران بود.
6982/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی سیل کسب و کار کشاورزی کمک سیل زدگان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم تامین یک ریالی از صندوق خسارت‌های بدنی بابت نقاط حادثه خیز

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم سراسری آغاز اجرای پوشش "چشم به راهیم، گفت: امسال در مجموع ۷۲۵ نقطه از نقاط حادثه خیز جاده‌ای رفع مشکل شد که رکوردی در این زمینه است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: مطابق آمارها ۸۰ درصد دلایل تصادفات منجر به فوت در کشور به عوامل انسانی نظیر سرعت غیر مجاز، انحراف به چپ و خواب آلودگی رانندگان است. برای سال جاری تا پایان دولت، رفع ۸۸۷ نقطه حادثه خیز هدف گذاری شد که تاکنون ۴۱۲ نقطه رفع خطر شده است.

وی ادامه داد: مقرر بود منابعی از صندوق خسارت‌های بدنی به این منظور تأمین شود که تاکنون حتی یک ریال آن تأمین نشده است و همه آنچه انجام شده از منابع داخلی سازمان راهداری بوده است. انتظار می‌رود این منابع مالی تأمین شود، چرا که هر ریال آن برای نجات جان انسان‌ها هزینه می‌شود و جز تأکیدات دولت و شخص رئیس جمهور است.

بذرپاش به جابه‌جایی بیش از ۱۷ میلیون مسافر نوروزی با استفاده از متدهای حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: بخش اعظم جابه‌جایی‌ها در ناوگان جاده‌ای انجام می‌شود، با این حال کمبودهایی در ناوگان داریم که مجوزهای رفع آنها صادر شده است و در وهله نخست با استفاده از توان داخلی و دوم، انجام واردات بدون هیچ ملاحظه‌ای خواهد بود، زیرا توسعه ناوگان سیاست اصلی وزارتخانه است.

وی اظهار داشت: عمده مشکلات در این بخش تأمین منابع مالی و همچنین بروکراسی اداری است، همچنین باید تسهیلاتی برای بخش خصوصی به این منظور در نظر گرفته شود. خودروهایی که از مدار حمل و نقل عمومی خارج شده و در شرکت‌ها سرویس دهی می‌کنند، باید به ناوگان بازگردانده شوند تا بخشی از نقصان در این زمینه حل و فصل شود.

عضو کابینه دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: برای امسال ساخت سه‌هزار کیلومتر راه روستایی هدف گذاری شده بود که با رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ از این هدف عبور کردیم. توسعه روستایی با تأمین و ساخت مسکن، راه و زمین میسر می‌شود. در این زمینه از ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در روستاها عبور کردیم، ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاها تأمین شد و همچنین بهسازی و روکش آسفالت ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی به انجام رسید.

کد خبر 6057089 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های زنجان پرداخت شد
  • ریزش کوه به چند خودرو در کندوان خسارت زد
  • شالیکاران مازندرانی فعلا نشاکاری نکنند
  • محکومیت هشت میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریالی قاچاق سوخت در فامنین
  • احیای پسربچه مازندرانی با تلاش تیم اورژانس ورسک
  • پرداخت پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان
  • ریالی از صندوق خسارت‌ های بدنی بابت رفع نقاط حادثه خیز تامین نشد
  • پرداخت تسهیلات و مطالبات کشاورزان لالی و هندیجان
  • عدم تامین یک ریالی از صندوق خسارت‌های بدنی بابت نقاط حادثه خیز
  • انتخاب یک مازندرانی بعنوان رئیس فدراسیون والیبال کشور