Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@06:16:26 GMT

نیازمند، قربانی بازی هجومی سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۱۷۷۱

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته موفق شد در دیداری دشوار مقابل نساجی با گل ثانیه‌های پایانی کی‌روش استنلی از روی نقطه پنالتی به پیروزی 3-2 دست پیدا کند.

پیام نیازمند، گلر سپاهان در طول بازی واکنش‌های خوبی از خودش نشان داد و در یک صحنه به زیبایی توانست دروازه تیمش را نجات داده و از روی سکوها تشویق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازمند عملکرد فردی خوبی در دروازه سپاهان دارد ولی دریافت 9 گل در 9 بازی آماری پایین‌تر از تیم‌های بالانشین جدول مثل پدیده، پرسپولیس، پیکان و استقلال دارد.

سپاهان در فصل جاری عملکردی به شدت هجومی در دستور کار قرار داده و حتی مدافعان این تیم هم در حملات شرکت می‌کنند و به کمک تیم می‌آیند و همین موضوع باعث می‌شود بعضاً در برگشت‌ها عقب مانده و کار نیازمند سخت شود.

نیازمند فصل گذشته در تیمی مثل پیکان که رویکرد دفاعی داشت حضور داشته و آمار و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت ولی در فصل جاری به نظر می‌رسد با توجه به رویکرد هجومی سپاهان کار سخت‌تری در پیش دارد.

سپاهان فصل گذشته مشکلات زیادی در دروازه داشت و استفاده از 4 گلر مختلف در طول فصل که هیچکدام جواب ندادند نشان از همین موضوع دارد ولی حضور نیازمند در فصل جاری خیال این تیم را تا حد زیادی راحت کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.


وی افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: رضا اسدی نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: این بازیکن نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.


ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: این بازیکن نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.


ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضورش او در ترکیب سپاهان در روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • صدر جدول طلایی شد
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند