Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فرانسه تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و آمیان امروز «شنبه» از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن که در این فصل لوشامپیونه همچنان بی شکست بوده است در یکی از بازی‌های سخت این هفته به مصاف تیم جنگجوی آمیان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم متمول پاریسی با ۹ پیروزی، ۲۷ امتیاز و تنها ۶ گل خورده در رده اول جدول قرار دارد. بدون شک شاگردان توخل قصد دارند با پیروزی مقابل یاران سامان قدوس به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند. لوین کورزاوا، دنی آلوز، لاسانا دیارا و پرسنل کیمپمبه در این دیدار قادر به همراهی تیمشان نیستند.

تیم فوتبال آمیان با ۱۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی لیگ فرانسه قرار دارد. سه شکست و ۲ پیروزی ثمره کار شاگردان کریستوف پلیسیر در این پنج هفته اخیر بوده است. کسب سه امتیاز توسط یاران قدوس موجب می‌شود تا نخستین تیمی لقب بگیرند که موفق می‌شوند نوار پیروزی‌های پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه را قطع کند و آمیانی ها می‌توانند خودشان را از میانه جدول نجات دهند، هر چند که شکست باعث می‌شود تا بیش از پیش به قعر جدول و منطقه خطر نزدیک نزدیک‌تر شوند. از نکات جالب دیگر این بازی حضور قدوس در برابر نیمار، کاوانی، امباپه، دی ماریا، وراتی و دیگر ستاره‌های این تیم است. بونگانی زونگو، استیون مندوزا و الکسیس بلین غایب این مسابقه هستند.

در سه دیدار اخیر ۲ تیم، ۲ پیروزی برای پاریسی‌ها بدست آمده و یک دیدار هم با تساوی پایان یافته است.

پاری سن ژرمن در ۲۲ بازی از ۲۴ بازی قبلی خانگی خود در لیگ یک پیروز شده است. پاری سن ژرمن در ۹ بازی قبلی خود در لیگ یک حداقل ۳ گل زده است. در ۱۵ بازی از ۱۶ بازی قبلی خانگی پاری سن ژرمن در لیگ یک بیش از ۲.۵ گل زده شده است. پاری سن ژرمن در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود در لیگ یک در هر ۲ نیمه پیروز شده است. آمیان در ۵ بازی از ۷ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ یک موفق به گلزنی نشده است. آمیان در ۷ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ یک موفق به پیروزی نشده است. پاری سن ژرمن در ۳ بازی قبلی خود مقابل آمیان حداقل ۲ گل زده است. ترکیب احتمالی: پاری سن ژرمن: بوفون، برنات، سیلوا، مارکینیوس، مونیه، ربیوت، وراتی، دی ماریا، نیمار، امباپه و کاوانی آمیان: گورتنر، کرافت، گوئانو، دیباسی، لفورت، بودمر، مونکوندوئی، گانسو، قدوس، اوترو و کوناته بیشتر بخوانید:پیروزی آمیان با سوپرگل قدوس جنگ صدرنشینی لیورپول و سیتی در آنفیلد/اینتر و میلان در پی تداوم روند پیروزی آتش بازی پاری سن ژرمن با درخشش نیمار/ پیروزی ارزشمند شالکه در مسکو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد

به گزارش ورزش سه، الهلال با کسب 29 پیروزی متوالی (17 بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان، 9 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و 3 پیروزی در جام پادشاهی) فصلی استثنایی را با حضور ستاره های بین‌المللی خود فوتبال سپری می‌کند.

شکست ناپذیری الهلال در 29 بازی رسمی متوالی باعث شد تا این تیم به رکورد بیشترین برد متوالی در تاریخ فوتبال دست پیدا کند و وارد کتاب رکوردهای گینس شود.

 بر اساس آمار اپتا، الهلال پس از این عملکرد خوب خود در بین 100 تیم برتر فوتبال جهان صعود کرد و در رتبه 44 جهان قرار گرفت. 

به این ترتیب الهلال با 86.1 امتیاز بالاتر از بسیاری از باشگاه‌های اروپایی مانند گالاتاسرای ترکیه، رئال بتیس، والنسیا، کلوب بروژ، المپیک لیون فرانسه و بورنموث انگلیس و اورتون بالاتر قرار گرفت.

همچنین النصر، دیگر تیم پرستاره عربستانی نیز از نگاه اپتا با 81.8 امتیاز در رده 93 جهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند
  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا