Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیین بهره برداری از قطعه شمالی و پایانی بزرگراه شهید صیاد شیرازی با حضور مقیمی استاندار تهران و افشانی شهردار تهران برگزار شد.

ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید بابایی تا تقاطع بلوار ارتش به طول تقریبی ۲۵۰۰ متر(به همراه مسیرهای دسترسی)، شامل ۲ باند رفت و برگشت به عرض ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ متر (هریک شامل ۲ خط عبوری) بوده و از ۴ تقاطع غیرهمسطح شامل پل تقاطع غیرهمسطح خیابان صنایع، دوربرگردان زیر گذر جنوب به جنوب، پل تقاطع غیر همسطح خیابان ولیعصر(عج) (اراج) و پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش برخوردار است.

اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش و بلوار اوشانی، در کنار اصلاحاتی که در مسیرهای دسترسی بزرگراه امام علی(ع) و بلوار ارتش صورت پذیرفته است، سبب توزیع متناسب بار ترافیک در بزرگراه امام علی(ع) و شریان های محدوده شمال شرق پایتخت خواهد شد. علاوه بر این، با بهره برداری از پروژه مذکور انتظار می رود ضمن کاهش بار ترافیک در شریانهای فرعی مجاور (خیابان گلزار و خیابان صنایع و...) امکان دسترسی سریع تر، راحت تر و ایمن تر وسایل نقلیه به بزرگراه ارتش فراهم شده و از حجم تردد در مسیرهای دسترسی فعلی، شامل خیابان های صنایع و لنگری کاسته شود. مسیر ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی همچنین سبب تسهیل دسترسی به بیمارستان شهید چمران خواهد شد که این امر به لحاظ ملاحظات پدافند غیرعامل، حائز اهمیت است.

کد خبر 4435200 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید صیاد شیرازی اربعین ۹۷ شهرداری تهران شورای شهر تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش اربعین 97 شهر تهران کنگره ملی خانواده سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه خانواده محمد علی افشانی بیمه طلاق پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعیین شده برای روز ارتش در اهواز به دلیل تغییر مکان برگزاری رژه تغییر یافت‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سعید حسنوند با اشاره به اینکه رژه روز ارتش فردا چهارشنبه در پادگان لشکر 92 زرهی برگزار می‌شود، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت سه بامداد فردا اعمال می شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی جدید تعیین شده در اهواز گفت: تردد تمامی خودروها از میدان صیاد شیرازی به سمت میدان توپ و برعکس ممنوع است. تمامی خودروها که از پل لشکر وارد محدوده طرح می‌شوند به سمت میدان صیاد هدایت و از بلوار مهر شهر و پل صیاد شیرازی به سمت کیانپارس هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهور اهواز از رانندگان و شهروندان درخواست نمود برای تسهیل در عبور و مرور ازمسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین تعیین شده تصریح کرد: بلوار چمران مسیر شمال به جنوب و برعکس، خیابان انقلاب مسیر شرق به غرب و برعکس، بلوار مهر شهر به کیانشهر و بلوار محمودوند به عنوان مسیرهای جایگزین مشخص شده‌اند.

رئیس پلیس راهور اهواز ادامه داد: برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه و یا گره ترافیکی از مردم درخواست می‌شود محدودیت‌های ترافیکی را رعایت کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند