Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان در اسفند ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، دومین جلسه کارگروه مد و لباس اسلامی ایرانی پیرامون تحلیل و بررسی فراخوان چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان و همچنین گزارش عملکرد اعضای کارگروه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناصر نبی زاده در این کارگروه ضمن تبیین ابعاد اهمیت مد و لباس بیان داشت: این کارگروه در استان به منظور حفظ و تقویت فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی و بومی منطقه، تبیین و ترویج الگوهای بومی برای ترغیب مردم به پرهیز از انتخاب الگوهای بیگانه با فرهنگ و هویت ایرانی در زمینه مد و لباس تشکیل می شود.

 

وی به فراخوان ثبت نام در بانک اطلاعات طراحان مد و لباس خراسان جنوبی در استان اشاره کرد و گفت: اداره کل ﻓﺮھﻨﮓ و ارﺷﺎد اسلامی استان در راﺳﺘﺎی ﺣﻤﺎﯾﺖ از طﺮاﺣﺎن، ﻣﻌﺮﻓﯽ ھﻨﺮﻣﻨﺪان و نمایش ﺗﻮﻟﯿﺪاﺗﺸﺎن ﮔﺎم ھﺎی ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮداﺷﺘﻪ اﺳﺖ؛ زیرا بر این باور است که در استان ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‌ های ارزشمندی داریم که باید حمایت شوند.

 

نبی زاده ﺑﺮ ﺿﺮورت ھﻤﮑﺎری ھﻤﻪ اﻋﻀﺎی ﮐﺎرﮔﺮوه ﻣﺪ و ﻟﺒﺎس ﺟﮫﺖ ﺑﺮﮔﺰاری ھﺮ ﭼﻪ ﺑﮫﺘﺮ چهارمین ﺟﺸﻨﻮاره مد و لباس استان تاکید کرد و از همه دستگاه ها درخواست کرد تا به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره کمک کنند.

 

در ادامه سایر اعضا جلسه به تبیین دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و زمان برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان در اسفند ماه سالجاری به تصویب اعضاء رسید.

 

گفتنی است؛ کارگروه ساماندهی مد و لباس خراسان جنوبی متشکل از فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، صدا و سیمای مرکز استان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نمایندگان صنف پوشاک، خیاطان و طراحان مد و لباس است.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل سوگواره علمدار کربلا مقام معظم رهبری شیراز چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان

اکبری کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزار شد.

او افزود: این جشنواره در ۲ محور عکاسی ادبی برگزار شد.

اکبری بیان کرد: در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود و ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شدند.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در طرح زندگی با آیه‌ها