Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید سخنور مسئول اجرایی رقابت های دارت شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت‌های آزاد دارت در بخش آقایان با حضور 50 شرکت کننده به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و در بخش بانوان با شرکت 20 نفر به میزبانی انجمن دارت شهرستان کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و یادواره شهدای تروریستی اهواز در سالن ورزشی مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری و خانه دارت کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان، در بخش آقایان، امیر مهدی زنگی آبادی و محمد رضا زمانی راد عناوین اول و دوم رقابت ها را از آن خود کردند و مجید سخنور و احمد ابراهیمی به طور مشترک سوم شدند.

سخنور تصریح کرد: به امیر مهدی زنگی آبادی، محسن محمدزاده و حامد جعفری پاریزی، بالاترین فینیش های این مسابقات تندیس و به دیگر برگزیدگان جوایز نقدی اهدا شد.

وی یادآور شد: در بخش بانوان نیز فریده جابری نسب از جوپار و دلارام سخنور از کرمان مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و وحیده بیگ زاده و مژده اسدی از کرمان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

سخنور یادآور شد: بالاترین فینیش امسال در این مسابقات، توسط دلارام سخنور به ثبت رسید.

وی با اعلام اینکه به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی و لوح یادبود از سوی یادواره شهدای تروریستی اهواز اهدا شد، افزود: هشت نفری که به مرحله نهایی رقابت ها رسیدند، برای تمرینات انتخابی تیم استانی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات آزاد دارت در کرمان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: برگزیدگان در زمینه کشاورزی، صنعت، هنر، خدمات، پوشاک، مالی، رایانه و برق برتر شناخته شدند.
احمد فولادی افزود: از ۹۶ اثر ارسالی هنرجویان ۷ هنرستان به نخستین جشنواره ایده تا بازار، ۱۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت و سه ایده نوین از سوی هیئت داروان بعنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی، استعداد سازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل است.

بیشتربخوانید: معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

دیگر خبرها

  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى