Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@09:48:07 GMT

انتشار قطعه جدید خواننده جوان پاپ

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۲۳۲۵

به گزارش پارس نیوز، 

ساربانی که بیش از یک دهه از فعالیتش در عرصه موسیقی پاپ می‌گذرد با همکاری و حمایت بهنام و بهناز حکیم، تازه‌ترین اثرش را به انتشار رساند تا فصل جدید فعالیت‌هایش در دهه دوم حضورش با مدیریت این موزیسین و نوازنده شناخته‌شده عرصه موسیقی آغاز شود.

قطعه «تو که بلدی» از سروده‌های علی بحرینی با ملودی امید ساربانی و تنظیم مشترک معین ادیم و بهنام حکیم شکل‌گرفته است و بهناز حکیم نوازنده کاخن و آرش لرد نوازنده باس در کنار مدیریت و نوازندگی گیتار بهنام حکیم در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساربانی درباره جدیدترین اثر خود توضیح داد: «من سابقه فعالیت بیش از یک دهه در عرصه موسیقی پاپ را دارم چراکه موسیقی را از سن پایین آغاز کردم و حالا در دومین دهه فعالیت حرفه‌ایم در عرصه موسیقی تصمیم گرفتم از تجربیات بهنام حکیم موزیسین و نوازنده سرشناس این عرصه استفاده کنم. البته پیش‌تر در بسیاری از کارهایم از هنر نوازندگی ایشان بهره‌مند شده بودم اما این بار تصمیم گرفتم که کاری را به‌صورت مشترک با ایشان به انتشار برسانم چراکه ایشان تسلط کافی بر روی فضای موسیقی حال حاضر کشور دارد و حضور این موزیسین سرشناس می‌تواند شروع فصل جدید کارهای من باشد.»

این خواننده درباره انتشار آلبومش بیان کرد: «آلبومی را تولید و ضبط کرده بودم که تمامی مجوزهای لازم برای انتشارش صادرشده بود اما با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفتم از انتشار آلبوم صرف‌نظر کنم و با حضور و حمایت‌های بهنام حکیم به تولید کارهای به‌روز بپردازم.»

وی در پایان گفت: «این اثر نخستین همکاری مشترک من با بهنام حکیم است که تیزر آن با حضور ایشان و خواهر هنرمندشان بهناز حکیم تولید و به انتشار رسیده است و امیدوارم این کار برای مخاطبان موسیقی خاطره ساز شود.»

گفتنی است، این اثر نخستین حضور بهنام و بهناز حکیم در کنار یکدیگر ست که با هنرنمایی‌شان در تیزر قطعه به تصویر کشیده شده است و بسیاری از هنرمندان ازجمله محسن افشانی، گرشا قباد، ساناز کاشمری، صبا کمالی و ... از آن حمایت کرده‌اند.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موسیقی پاپ موسیقی موسیقی موسیقی پاپ پارس انتشار حکیم بهنام پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور 1403 اظهار داشت: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (ع) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسرد کننده خواند و گفت: امروز می‌بینیم که به‌فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

غفوری افزود: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، عنوان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که با فکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

غفوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جزء بهترین کارهایی است که مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) هم واقع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود
  • امروز درگیری حکومت ها در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است
  • میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است
  • جوجه‌ریزی فروردین به ۱۳۵ میلیون قطعه رسید
  • تامین ۶۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح مهاجرت معکوس به روستاهای کشور
  • همایش تجلیل از مفاخر موسیقی نواحی و اقوام ایرانی در بوکان برگزار شد
  • ماجرای پیشگویی امام خمینی(ره) از شهادت فرزند آیت‌الله ‌شاه‌آبادی