Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قهرمانی قایقرانی استان خوزستان در دریاچه نمک بندرماهشهر برگزار شد و با قهرمانی شهرستان دزفول به پایان رسید. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، مسابقات قهرمانی قایقرانی آقایان و بانوان به مدت دو روز در دریاچه نمک بندرماهشهر برگزار شده و در بخش آقایان شهرستان دزفول قهرمان و بندرماهشهر و اهواز به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان نیز تیم بندرامام خمینی(ره)، اهواز و بندر سجافی به ترتیب در مقام‌های اول تا سوم ایستادند.

انتهای پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد

امیر قاسمی منجزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال به بهترین نحو برگزار شد که جا دارد از آقایان جمالپور و زمانپور تشکر کنم که واقعاً تلاش شبانه روزی داشتند.

وی با بیان اینکه چند نفر از کشورهای خارجی در مسابقات یادشده شرکت کردند که امید است بازخورد خوبی برای استان خوزستان داشته باشد، اضافه کرد: از ۶ وزن ۴ تا خوزستانی قطعی است که امیدواریم بیشتر شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مسابقات را دو سال قبل داشتیم و لیگ برتر را سال گذشته میزبانی کردیم و امیدواریم مسؤولان خوزستان بیشتر کمک کنند تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

قاسمی منجزی یادآور شد: از سال ۸۲ تا ۱۴۰۲ در معیت تیم‌ملی بودم و تمام تلاشم را برای تیم‌ملی انجام دادم.

وی گفت: میرزازاده قهرمانی آن بخش کوچکی از پهلوانی او است، او آنقدر از همه نظر پهلوان هستند و در تمام‌مراحل زندگی قهرمانی و پهلوانی زندگی می‌کند و عزم را جزم کرده که تاریخ ساز شود. او اولین کسی است که توانست رضا کابالپ را ببرد و شاهکار کرد که امیدواریم با طلای میرزازاده کلکسیون افتخارات کامل شود.

کد خبر 6089344

دیگر خبرها

  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول