Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از مرگ جوان ٢٨ ساله بجنوردی بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی پاکدل» با اعلام این خبر گفت: عصر دیروز 27 مهرماه ساعت ١۶ و ۴۵ دقیقه با اعلام یک مورد مرگ مشکوک در منطقه ناظر آباد شهرستان بجنورد، بلافاصله مأموران انتظامی و آگاهی استان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه فردی ٢٨ ساله با هویت معلوم دیشب به منزل استیجاری‌اش مراجعه کرده و امروز پسر دائیش با مراجعه به منزل وی متوجه فوت وی شده است.

پاکدل تصریح کرد: در منزل جوان فوت شده بخاری گازی فاقد لوله بخاری مورد استفاده قرار گرفته و احتمالاً علت فوت بر اثر مسمومیت با گاز دی‌اکسید کربن باشد که تحت بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد یادآور شد: با توجه به آغاز فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی ، شهروندان به‌منظور جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی حتماً نکات ایمنی در خصوص سیستم‌های گرمایشی را مورد توجه جدی قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دی اکسیدکربن منطقه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

به گزارش ایرنا، پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

دیگر خبرها

  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • ببینید | عجیب‌ترین خبر روز؛ لحظه کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد!
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • فیلم/ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد!
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • استنشاق دود اگزوز خودرو‌ها تمرکز کودکان را کاهش می‌دهد