Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حمید میرزایی در مراسم افتتاح خانه جوان شهرستان خدابنده، هدف از استقرار و راه‌اندازی خانه جوان در این شهرستان را تلاش در راستای ساماندهی امور جوانان با یاری گرفتن از خودِ جوانان بیان داشت و اظهار کرد: جوانان با ایده های نو و پیشنهادات موثری که به مسئولین ارائه خواهند می‌دهند، می توانند مدیران را در حل مشکلات جوانان یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی وجود جوانان را مایه نشاط و شادابی جامعه عنوان و ابراز امیدواری کرد: با حضور همیشگی جوانان، خانه جوان خانه امید جوانان شهرستان باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، خواستار حمایت عملی از جوانان و تلاش در حیطه توان شهرستان برای رفع مسائل و مشکلات اساسی جوانان در بحث های مختلف تحصیل، ازدواج، اشتغال و غیره شد. 
در ادامه آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از همکاری بین بخشی فرماندار شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای جوان باوری، همکاری در راه اندازی خانه جوان و جوان یاوری، ابراز امیدواری کرد: افتتاح خانه جوان آغاز اتفاقات خوب در این حوزه باشد.
وی با اشاره به وسعت و محدودیت‌های موجود شهرستان خدابنده، ابراز امیدواری نمودند در آینده ای نه چندان دور با ایجاد شرایط مناسب پیگیری و حمایت لازم را از وزارتخانه برای احداث ساختمان خانه جوان در شهرستان و تجهیز امکانات برای تحقق اهداف ایجاد و توسعه خانه جوان به عمل آورند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان فرماندار شهرستان خدابنده سرمایه های عظیم عامل حفظ استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور