Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

یدالله مشهور در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: هدف از سفر به هرمزگان و سایر استان‌های مرزی، بررسی مسائل، مشکلات و چالش‌ها و بیان نقطه نظرات مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی و انعکاس آن در جلسات اتحادیه است.

وی اظهار کرد: اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور اهتمام ویژه‌ای نسبت به استان‌های مرزی و محروم کشور دارد و تا کنون موسسات و خانه‌های قرآنی متعددی در کشور به جهت اجرای طرح‌های قرآنی متناسب با دستورالعمل‌های ابلاغی حمایت و تجهیز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشهور با بیان اینکه در سال‌های 94 و 95 در حوزه آموزش‌های قرآنی این اتحادیه قریب به دو میلیارد تومان در سطح کشور پرداخت کرده ابراز کرد:متاسفانه طی دوسال گذشته به دلیل نبود اعتبارات مورد نیاز، هیچ گونه حمایت مالی صورت نگرفت، اما با برنامه‌ریزی انجام شده برای جذب بودجه مورد نیاز در این مناطق حساس، امیدواریم این امکان فراهم شود.

وی با بیان اینکه امروز بایستی فرهنگ ترویج قرآن را در خانواده‌ها نهادینه کنیم تا بیش از پیش پرچم قرآن در سطوح مختلف جامعه برافراشته و احیاء شود، عنوان کرد: در برهه‌ای از زمان که دشمنان اسلام چشم دوخته‌اند تا عقائد و باورهای دینی و قرآنی جوانان را بگیرند باید دستگاه‌هایی که متصدی در حوزه قرآنی هستند، این اعتبارات را در اختیار موسسات و مراکز قرآنی قرار دهند تا با استمرار فعالیتها، بیش از پیش فرهنگ قرآن ترویج داده شود.

مشهور در پایان با تاکید بر اینکه باید آموزش‌های تخصصی برای همه گروه‌های قرآنی بویژه حافظین در دستور کار مراکز قرآنی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و انعکاس مطالب مخرب در فضای مجازی که از ایده و افکار دشمنان انقلاب است و می‌طلبد برای مقابله با آن، قرآن در بین جوانان و نوجوانان نشر و توسعه دهیم.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مشکلات بودجه جامعه قرآن فضای مجازی انقلاب جوانان و نوجوانان انقلاب جامعه جوانان و نوجوانان خانواده قرآن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم

کارشناس شبکه اقق درباره اجرای قانون عفاف و حجاب گفت: خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!/چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی