Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دبیر کل سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا در سن ۸۳ سالگی درگذشت.

پیتر ولاپان دبیر کل سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز صبح در سن ۸۳ سالگی درگذشت. ولاپان در مدت حضور خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدامات گسترده‌ای در رشد فوتبال در کشورهای مختلف قاره داشت. او که پیش‌تر هدایت تیم ملی مالزی را بر عهده داشت و توانست این تیم را به المپیک ۱۹۷۲ مونیخ برساند، به مدت ۲۹ سال از سال ۱۹۷۸ تا ۲۰۰۷ دبیر کل کنفدراسیون فوتبال قاره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای به همین خاطر نوشت: از طرف تمام خانواده آسیا درگذشت یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در شکل گیری فوتبال نوین در قاره آسیا را تسلیت می‌گویم. خدمات او به کنفدراسیون فوتبال آسیا الهام بخش همه ما در سطوح مختلف این نهاد بوده است.

در زمان حضور ولاپان در پست دبیر کلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های قاره کهن بالاخره میزبانی جام جهانی را به دست آوردند و در سال ۲۰۰۲ دو کشور کره جنوبی و ژاپن میزبان جام جهانی شدند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! قاتل اصلی محیط بان پارک ملی گلستان دستگیر شد + عکس وحشت از وجود یک مار در خانه! +عکس زن جوان 40 سال از شوهر مرموزش کوچکتر بود! / او روانشناس بود؟! قیمت خودرو در سراشیبی سقوط/ دلالان هم فروشنده شدند! + لیست قیمت ها مهدی توسط مرد قانون شکنجه شد تا رشوه بدهد! + جزییات اعدام برای کریم در سلاخی کردن پسر ناتنی اش + عکس پسرخندان اعدام رسول یاکوزا ! + عکس و جزییات مشاهده آدم فضایی ها در آسمان!+فیلم قتل جوان 23 ساله در ساری / قاتل تحت تعقیب پلیس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 200 هزار تومان قیمت جنازه مرد تهرانی بود! بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس نقشه مسیر پیاده روی اربعین در کربلا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جام جهانی کنفدراسیون فوتبال آسیا اینستاگرام منبع کل درگذشت عکس فیلم ایران زن دختران سیاه خانواده محکوم شد ایرانی تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد

دیدار دو تیم فوتبال العین امارات و الهلال عربستان از سوی AFC لغو شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال العین و الهلال در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی ورزشگاه هزاع بن زائد به مصاف هم بروند که به دلیل بارش شدید باران این بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لغو و به فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین موکول شد.

برنده دیدار رفت و برگشت العین و الهلال در فینال به لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار رفت و برگشت یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دی خواهند رفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت