Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دیدار هفته نهم بین استقلال تهران و سایپا با نتیجه برتری دو بر یک آبی‌ها به پایان رسید. آبی پوشان با سه امتیاز حساس این بازی از رده یازدهم جدول فاصله گرفته و با 14 امتیاز حالا رده پنجم رده بندی در اختیار دارند و روزهای خوشی را سپری می‌کنند.

در این دیدار وینفرد شفر به دلیل محرومیت از روی سکوهای ورزشگاه تختی بازی را تماشا کرد و روز کاملا متفاوتی هم برای او و هم برای استقلال رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرمرد آلمانی در بازی گذشته برابر نفت مسجد سلیمان در حالیکه شاگردانش از حریف پیش بودند و در آستانه کسب پیروزی قرار داشتند بی دلیل با علیرضا مرزبان درگیر شد تا با رای کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شود؛ محرومیتی که البته به نفع استقلال بود!

سرمربی استقلال که از ابتدای فصل با شرایط دشوار و جدایی بازیکنان کلیدی البته نتوانست اردوی تدارکاتی مناسبی داشته باشد، در روند نتیجه گیری دچار افت محسوسی شد و تا پیش از دیدار برابر نفت تیمش 400 دقیقه در گلزنی ناکام بود.

شفر عصبانی شب گذشته شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کرد و شاگردانش هم وضعیت آرامی را در زمین مسابقه تجربه کردند. بیژن طاهری نماینده شفر در کنار زمین اغلب نکاتی را برای بازیکنان گوشزد می‌کرد اما خبری از فریادهای بی امان شیر آلمانی نبود. اولین تجربه سرمربیگری وینفرد شفر از روی سکوها برای استقلال خوش یمن بود چرا که بهترین نتیجه برای فرار از بحران شکل گرفت و آبی پوشان حالا برای رسیدن به صدر جدول با جوانان با نشاط، انگیزه فراوانی دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند. تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903235

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!