Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) و مسئول نهاد رهبری استان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج)، رئیس دانشگاه فرهنگیان و مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان از زحمات محمد صیدی قدردانی شد و علی استجلو به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید بهشتی و خانم محمودی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس الزهرا این دانشگاه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با حضور عباس بابایی، معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه استان زنجان، اجاقلو، ریاست دانشگاه فرهنگیان زنجان، صابری، مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان، احمدی، ریاست پردیس شهید بهشتی دانشگاه زنجان، مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان و مسئولین بسیج دانشجوبی سایر دانشگاه‌های استان برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های محمد صیدی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تجلیل و علی استجلو به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی پردیس شهید بهشتی و خواهر محمودی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

در ابتدای این مراسم ریاست دانشگاه فرهنگیان زنجان به اهداف تشکیل بسیج در ابتدای انقلاب و نقش آفرینی آن در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بسیچ در نهاد‌ها و دانشگاه‌ها ادامه همان اهداف مقدسی است که امام راحل برای بسیج ترسیم کردند و به خاطر آن بسیج را تشکیل دادند. اگر زمانی رسالت بسیج دفاع از مرز‌ها بود و در جبهه‌ها ایفای نقش می‌کرد، امروز برای تداوم راه و مسیری که امام برای ما ترسیم کرد بسیج ادامه همان راه است، اما روش فرق می‌کند. اگر دیروز بسیجی اسلحه به دست می‌گرفت امروز دانشجوی بسیجی در عرصه علمی تلاش می‌کند.

وی در پایان ضمن مهم دانستن داشتن روحیه بسیجی در آینده کاری دانشجویان خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی باید در همه عرصه‌ها از جمله نظم، درس و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی سرآمد سایر دانشجویان باشند.

در ادامه مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به زحمات کشیده شده برای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه همواره در حال نبرد است و آوازه این انقلابی که امام راحل (ره) آغاز کرده امروز پس از چهل سال بر عالم مستولی شده و از کرانه‌های مدیترانه تا یمن، فرزندان خمینی کبیر در حال ادامه این راه و مسیر هستند و این تفکر و فرهنگ بسیجی امروز عالمگیر شده است.

دکتر بابایی در پایان به شرایط حساس و خطیر کنونی انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: امروز دشمن جنگ هوشمندی را علیه نظام به راه انداخته است و این شرایط وظیفه دانشجویان بسیجی را متفاوت می‌کند که این تفاوت اقتضائات خود را دارد. پیشتازی در میدان علم و فرهنگ، داشتن بصیرت سیاسی و شناخت منظومه فکری مقام معظم رهبری از جمله این مقتضیات می‌باشد.

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان به رسالت بسیج دانشجویی اشاره کرده و راهبرد اصلی بسیج دانشجویی در فضای دانشگاه را تربیت دانشجوی تراز انقلابی اسلامی عنوان کرده و افزود: این راهبرد در فضای دانشگاه فرهنگیان پررنگ‌تر است.

ابوالفضل صابری خطاب به دانشجویان بسیج دانشجویی ۳ نکته را یادآور شد: نکته اول مرجع بودن دانشجوی بسیجی در دانشگاه است. نکته دوم اهمیت دادن دانشجویان بسیج به مباحث علمی است و خوب درس خواندن دانشجویان بسیجی کهموجب مرجع شدن در بین سایر دانشجویان می‌شود. نکته آخر این است که بسیج دانشجویی به فراخور ماهیت بسیجی بودنش خدمتگزار است. چه در فعالیت کلان دانشگاه باید کمک حال مدیران بود و چه در موجهه با دانشجویان با هر تفکری باید در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کمک حال سایر دانشجویان بود.

در ادامه مراسم محمد صیدی به ارائه دیدگاه‌ها و کارنامه عملکردی خویش پرداخته و علی استجلو و خواهر محمودی راهبرد‌های خود را در آینده فعالیتی خود تشریح کردند.

در پایان مراسم نیز حکم مسئولیت علی استجلو به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید بهشتی و خواهر محمودی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی پردیس الزهرا دانشگاه فرهنگیان توسط معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) به ایشان تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان زنجان بسیج دانشجویی استان زنجان دانشگاه های استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم زمان ثبت نام وام شهریه نیمسال دوم تحصیلی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه ای زمان ثبت نام و شرایط وام شهریه نیمسال دوم تحصیلی را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در این بخشنامه آمده است؛ صرفاً دانشجویانی که اطلاعات هویتی و تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۳قرار گیرد، می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده و ثبت تقاضای وام اقدام نمایند؛ لذا ضروری است دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی نسبت به تبادل و بروزرسانی مستمر اطلاعات آموزشی دانشجویان در درگاه تبادل اطلاعات وزارت متبوع قبل از تاریخ شروع ثبت نام تا پایان فرآیند ثبت نام وام به صورت برخط اقدام نمایند.

 ارائه و ثبت اطلاعات سند تعهد محضری دانشجویی و ضامنین (دارای شماره شناسه مخصوص صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف و رمز تصدیق مطابق متن اعلام شده) توسط دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی جاری برای اولین بار تقاضای دریافت وام‌های صندوق را دارند الزامی است.

سقف مبلغ ضمانت وام‌های دانشجویی (بند‌های ۱ و ۲ و ۳ ماده ۱۰ آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی) به ترتیب ۱۲۰، ۶۰ و بیش از ۱۲۰ میلیون تومان است و ارائه گواهی کسر از حقوق صرفًا برای دانشجویانی خواهد بود که مجموع وام‌های دریافتی آنان به بیش از ۱۲۰ میلیون تومان میرسد.

 مسئولیت کنترل و صحت سنجی مستندات، سند تعهد، شرایط ضامنین، کنترل سقف دریافت وام و تائید و رد درخواست وام دانشجویی بر عهده کاربران و معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها میباشد. از این رو معاونت دانشجویی دانشگاه قبل از تایید نهایی و ارسال درخواست‌های وام به صندوق رفاه، امکان رد هر درخواست وامی را خواهد داشت.

میزان اعتبار وام شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری نیز برای هر دانشگاه به صورت مجزا تخصیص داده شده که ضروری است دانشگاه‌ها در چارچوب اعتبار اعلام شده نسبت به تأیید وام‌ها اقدام نمایند.

 با توجه به ممنوعیت پرداخت وام به دانشجویان بورسیه و شاغل مطابق بند "ه" و "ز" و تبصره ۱ بند "ز" ماده ۲ آیین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی در چارچوب اعتبارات ابلاغی، شایسته است برنامه ریزی لازم برای اعطای وام به دانشجویان غیر شاغل با اولویت دانشجویان مستعد کم بضاعت انجام پذیرد.

 پرداخت وام مازاد شهریه به دانشجویان شهریه پرداز تحت پوشش نهاد‌های حمایتی (کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور) مطابق سنوات گذشته در اولویت پرداخت وام میباشد. ولیکن ثبت تقاضای این وام در سامانه یکپارچه صندوق توسط دانشجوی تحت پوشش الزامی است.

ثبت نام همزمان وام مازاد شهریه و وام شهریه برای دانشجویان تحت پوشش امکان پذیر نمی‌باشد. با توجه به اینکه بررسی و صحت سنجی تحت پوشش بودن این دسته از دانشجویان بر اساس اطلاعات أخذ شده از نهاد‌های مذکور میباشد برای تایید وام مازاد شهریه دانشجویان اخذ مدرک یا مستندات از دانشجو ضرورتی ندارد.

 

دیگر خبرها

  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • حمایت دانشجویان بسیجی همدان از عملیات وعده صادق
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل