Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار منوچهر امان اللهی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی از سوی پلیس شهرستان روانسر، مبنی بر وجود تعدادی انبار که در آن ها کالاهای اساسی مردم احتکار شده است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از تحقیقات فراوان و با استفاده از شگردهای پلیسی، سه انبار محل احتکار کالا کشف و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازدید و بازرسی از آن اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در این بازرسی، 12 هزار کیلوگرم برنج، 500 کیلوگرم شکر، یک هزار و 300 عدد پودر رختشویی، 16 هزار و 800 عدد پودر شوینده و 35 هزار کیلوگرم سیب زمینی کشف شد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه ، ارزش ریالی کالاهای احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان، بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
وی همچنین از دستگیری سه متهم در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با محتکران و قاچاقچیان کالا خبر داد و گفت: پلیس با این افراد که مخلان واقعی نظام اقتصادی کشور هستند بدون گذشت برخورد خواهد کرد.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی برنج سیب زمینی شکر فرمانده انتظامی کالاهای اساسی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر افزایش پیدا کرده‌است و جریمه سرعت غیر مجاز بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وسی افزود: جریمه راننده‌ای که از مواد روان‌گردان استفاده کرده باشد حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

سردار حسینی ادامه داد: احتمالا از دو هفته آینده جریمه‌های جدید اعمال خواهند شد.

کد خبر 841009 برچسب‌ها خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • دستگیری گروگان گیر در شاهرود
  • نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • بازدید روزانه ۲۰۰۰ گردشگر از قوری قلعه روانسر
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه