Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی پایه گفت: مسائل فنی را نباید به حاشیه‌های مربوط به اعزام کشتی به بوداپست گره زد، ما تیم کشتی فرنگی بسیار خوبی داریم و به کسب حداقل ۳-۴ مدال امیدوار هستیم. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

حسن بابک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه گفته می‌شود وی با فدراسیون کشتی قطع همکاری کرده، اظهار داشت: نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا شکل گرفته، من از هر کسی گله‌ای داشته باشم به وقتش و به خودش عنوان می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پست‌ها ارثیه پدری هیچ کدام از ما نیست، هر کسی یک روزی می‌آید و یک روز هم می‌رود، طبیعتا این موضوع در مورد من هم صدق می‌کند. تا زمانی که احساس کنم می‌توانم به کشتی کمک کنم می‌مانم، اما اگر حس کنم فایده‌ای برای کشتی ندارم حتما خودم خواهم رفت.

وی افزود: یک عده همیشه به صندلی‌های‌شان چسبیده‌اند و همیشه هم حق دارند و هستند، حق هیچ موقع با امثال ما نیست.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه مسابقات جهانی بوداپست تاکید کرد: این صحبت‌هایی که در مورد اعزام تیم مطرح می‌شد، به تیم ملی ربطی ندارد. بچه‌ها خیلی خوب در اردو تمرین کرده‌اند و من هم از نزدیک شاهد بودم که همه نفرات ما چقدر خوب هستند. حاشیه‌هایی که در مورد ارز وجود داشت به فدراسیون کشتی و وزارت ورزش بازمی‌گشت و طبیعتا باید طوری کار را مدیریت می‌کردند که بحث تامین هزینه‌های تیم به لحظات آخر کشیده نمی‌شد. حالا خداراشکر که تیم آزاد رفت و فرنگی کاران هم به بوداپست می‌روند، مسائل فنی را اما نباید به این حاشیه‌های جانبی گره زد.

بابک اضافه کرد: کسی نباید این مسائل را بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن کند. تیم فرنگی ما خیلی خوب است و قطعا هم نتیجه می‌گیرد. من همه بچه‌ها را خیلی باانگیزه دیدم و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم. فکر می کنم حداقل سه مدال در جهانی بوداپست بگیریم. از ملی پوشان وزن‌های 72، 82 و 97 کیلوگرم واقعا انتظار مدال داریم. ضمن اینکه در 87 کیلو هم شرایط خوبی داریم. البته اینکه از 4 نفر یاد می‌کنم به این معنی نیست که در 6 وزن دیگر شانس و توقع مدال نداریم، همه آنها هم می‌توانند یکی از مدال آوران باشند اما از این 4 نفر بیشتر از بقیه انتظار مدال داریم. ان شاءالله که همه نفرات ما با اعتماد به نفس خوبی روی تشک بروند و فقط به فکر کسب مدال باشند.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا امروز در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری شد که سعید اسمعیلی درفینال وزن ۶۷ کیلوگرم با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کند.

رسول گرمسیری در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم با نتیجه ۹ برصفر مغلوب تایزو یوشیدا از ژاپن شد و مدال نقره را به گردن آویخت.

پیش از این امین میرزازاده مدال طلا وزن ۱۳۰ کیلوگرم را از آن خود کرد. 

پویادادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، مدال نقره را کسب کرد.

ایمان محمدی نیز به مدال برنز وزن ۶۳ کیلو گرم رسید.

مهدی بشیرزاده داور بین المللی خوزستان نیز دراین مسابقات به قضاوت پرداخت.

تیم ملی کشور درپایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز و بدست آوردن ۲۰۰ امتیاز جایگاه نخست بخش تیمی تصاحب کرد.

دیگر خبرها

  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد