Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) گفت: موکب احمدبن موسی (ع) یکی از بزرگترین موکب‌های ایام اربعین حسینی است که همه ساله در کربلای معلی برپا می‌شود.
مسعود راستی با بیان اینکه محل انتخاب شده این موکب امسال در نزدیک‌ترین فاصله تا حرم مطهر امام حسین (ع) قرار دارد، افزود: مسافت موکب احمدبن موسی (ع) تا حرم مطهر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) ۱۷ دقیقه است و در یک کیلومتری باب الشهدا - خیابان روضتین قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: هم اکنون تمامی خادمان موکب احمدبن موسی (ع) در کمیته‌های مختلف اعم از تأسیسات، پشتیبانی، درمان، فرهنگی، اسکان، امنیت، مخابرات، خواهران، اطلاع رسانی و ... در کربلا مستقر شده اند.
مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) با بیان اینکه این موکب پذیرای زائران ایرانی و غیر ایرانی است، گفت: موکب احمدبن موسی (ع) گنجایش پذیرایی هر شب ۱۰ هزار زائر اربعین حسینی را دارد، اما در عین حال تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم پاسخگوی همه مراجعان خود باشیم.
راستی تاکید کرد: دفتر موکب احمدبن موسی (ع) در این ایام در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز فعال است و عاشقان خاندان عصمت و طهارت می‌توانند برای پرداخت نذورات خود برای کمک به خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) به این دفتر مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما موکب احمد بن موسی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

به گزارش دیده‌بان ایران؛ پس از اجرای طرح «نور» و بازگشت مجدد گشت ارشاد، مناقشات حقوقی را مبنی براینکه وقتی لایحه حجاب و عفاف در مرحله رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان قرار دارد، چگونه نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را دوباره به خیابان‎ها آورده، ایجاد کرده است.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

وی در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد عنوان کرد: «قانون دارند. بر اساس قانون می‌توانند.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه گشت ارشاد براساس کدام قانون است گفت: «قانونی که مصوب کردند ... (مکث می‌کند) فکر می‌کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی، دقیق یادم نیست.»

این نماینده مجلس درخصوص اینکه چرا با وجود تصویب نشدن لایجه حجاب و عفاف، گشت ارشاد مجدد بازگشته است، اظهار کرد: «از خودشان بپرسید.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه آیا مخالف گشت ارشاد است، گفت: «خیر، هرچه قانون بگوید باید به آن عمل کنیم.»

دیگر خبرها

  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان