Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک‌ تیم‌های فوتبال یوونتوس و رم بازی‌های در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا نمی‌تواند به میدان بروند. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس برای مصاف خانگی امشب (شنبه) خود مقابل جنوا نمی‌تواند روی کمک سامی خدیرا و لئوناردو اسپناتزولا حساب کند اما دفاع راست این تیم، ماتیا دی‌شیلیو آماده است به ترکیب برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانکونری امشب در حالی از ساعت 19:30 به وقت تهران میزبان جنوا خواهد بود که تا کنون تمام بازی‌هایش را در تمام رقابت‌های این فصل برده است.

خدیرا و اسپیناتزولا هر دو به دلیل مصدومیت غایب هستند اما دی‌شیلیو به فهرست تیم برگشته است. خبر خوب دیگر برای هواداران بانوی پیر اینکه مصدومیت زانوی پائولو دیبالا در اردوی تیم ملی آرژانتین هم جدی نیست و مانع حضور او در بازی امشب نمی‌شود. بازیکن دیگری که امشب می‌تواند به میدان برود، داگلاس کاستا است که با سپری شدن محرومیت 4 جلسه‌ای‌اش به خاطر پرتاب آب دهان به سوی بازیکن ساسولو و همچین برطرف شدن مصدومیتش آماده بازی است.

فهرست بازیکنان یوونتوس برای مصاف با جنوا: شزنی، پرین، پینسولیو، دی‌شیلیو، کیه‌لینی، بن‌عطیه، الکس ساندرو، بارتزالی، بونوچی، کانسلو، روگانی، پیانیچ، متویدی، امره جان، بنتانکور، رونالدو، دیبالا، داگلاس کاستا، کوادرادو، مانژوکیچ، کین، برناردسکی.

دفاع چپ رئال مادرید و بارسلونا گزینه یوونتوس برای جانشینی ساندرو

در همین حال تیم فوتبال رم نیز برای مصاف امروز خود با اسپال (از ساعت 16:30) هافبک چک تبارش پاتریک شیک را در اختیار ندارد اما خاویر پاستوره به فهرست جالوروسی برگشته است. شیک تنها غایب رم در این بازی نیست و تیمش نمی‌تواند روی کمک الکساندر کولاروف و دانیله دروسی هم حساب کند.

فهرست بازیکنان رم شامل اولسن، فوتزاتو، میرانته، لوکا پیگرینی، ژوان ژسوس، مارکانو، سانتون، فاتزیو، فلورنزی، مانولاس، کریستانته، لورنزو پیگیرینی، کوریچ، زانیولو، پاستوره، انزونزی، ژکو، اوندر، کلایورت، کانجانو و الشعراوی می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان