Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، رزمایش اربعین ترافیک حسینی در ستاد فرماندهی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آغاز شد.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در این رزمایش با تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی به اجرای طرح ویژه ترافیک اربعین در سال 97 پرداخت و اظهار داشت: این طرح با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی از جمله راهداری، اورژانس،‌هلال احمر، وزارت کشور،‌امداد خودرو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اجرایی شده است. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی  تصریح کرد: طرح ویژه ترافیکی پلیس در اربعین حسینی از 19 مهر شروع شده و تا 14 آبان ادامه خواهد داشت. 

ای مقام ارشد پلیس راهور ناجا به استقرار ماموران پلیس راهور در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و استان‌های منتهی به خوزستان خبر داد و گفت: این مموران برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی در استان‌های مورد هدف مستقر شده‌اند. 

وی گفت: ماموران پلیس راهور در حوزه راه و ترافیک شهری به صورت داوطلبانه به استان‌های هدف اعزام شده‌اند. 

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تعدادی از زائران سایر کشورها نیز از طریق ایران برای رسیدن به کربلا اقدام می‌کنند؛ زائرانی از شرق، شمال و شمال غرب کشور را شاهدیم که برای شرکت در کنگره عظیم حسینی از ایران عبور خواهند کرد. 

وی اعلام کرد: طرح ویژه ترافیک در سراسر کشور خصوصا محورهای منتهی به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران اجرا می‌شود و پلیس با تمام توان به صحنه آمده تا این مأموریت خطیر را به سرانجام برساند. 

سردار مهری تصریح کرد: این مأموریت، مأموریت عشق و عاشقی است، چرا که همه مأمورانی که برای این مأموریت اعلام آمادگی کرده‌اند به صورت داوطلبانه وارد شده‌اند.  

عالی ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور اعلام کرد: حدود ۵ هزار نیرو و یک‌هزار و ۴۰۰ تیم خودرویی و موتوری برای برقراری نظم و امنیت در استان‌های هدف و منتهی به مرزهای سه‌گانه مستقر شده‌اند و امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران مناسبی برای زائران اربعین حسینی باشیم. 

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس راهور شهرستان‌های استان بوشهر در ساعات مختلف شبانه روز به صورت محسوس و نامحسوس حضور پر رنگی در معابر دارند و با تخلفات حادثه ساز و رانندگان قانون گریزی که با رفتار‌های پر خطر خود ایمنی و سلامت دیگران را تهدید می‌کنند بدون چشم پوشی برخورد و نسبت به اعمال قانون و توقیف ساعتی و یا با مدت بیشتر اقدام می‌کنند.

حفظ ایمنی عبور و مرور و سلامت و جان مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه داده نمی‌شود عده‌ای معدودی نظم و انضباط اجتماعی را مخدوش و آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزند و کام آنها را تلخ نمایند.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • (تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری