Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:03:11 GMT

مسئولان قاطعانه جلوی تورم را بگیرند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۳۸۷

مسئولان قاطعانه جلوی تورم را بگیرند

امام جمعه موقت یاسوج به گرانی های بازار اشاره کرد و گفت: مسئولین باید قاطعانه جلوی تورم و گرانی را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت ‌الاسلام سید علی ‌صالح موسوی ‌اعظم، امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز (27 مهر) در خطبه‌ های نماز جمعه امروز این شهر، گفت: الگوی واقعی سعادت تبعیت کردن از رسول ‌الله (صل الله علیه وآله وسلم) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با بیان اینکه برخی سوالاتی را مطرح می‌کنند که اگر ما کربلا بودیم فلان کار را می‌کردیم، اظهار داشت: در جواب این افراد باید گفت، الان هم صحنه کربلا برپاست و کسی انتظار یاری دارد که امام حسین (علیه السلام) منتظر اوست.

 

موسوی اعظم یادآور شد: دشمنی دشمنان با ما به دلیل فردی خاص نیست، بلکه دشمنی استکبار با ما دشمنی اعتقادی است و با دین و فرهنگ دینی ما دشمنی دارند.

 

خطیب جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه امروزه جمعیت بسیاری از مسلمانان اعم از شیعه و سنی به شهادت می ‌رسند اما در مقابل برای یک نفر مثل خاشقچی این قدر سر و صدا راه می ‌اندازند، اضافه کرد: آیا مسلمانانی که در بلاد اسلامی هر روز به شهادت می ‌رسند و یا در بدترین شرایط قرار دارند، مسلمان نیستند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دلارهای نفتی یک کشور مسلمان در اختیار دشمن مسلمانان قرار می ‌گیرد و تمام روش ‌های اموی را اجرا می ‌کنند، ابراز داشت: روز به روز حقانیت شیعه مشخص و روشن می ‌شود.

 

موسوی اعظم ادامه داد: وقتی ۲۰ میلیون نفر پیر، جوان و زن و مرد در همایش اربعین حضور پیدا می‌ کنند، نشان دهنده عظمت و حقانیت است، وقتی که جوانی مادر خود را از نجف تا کربلا به دوش می ‌کشد، این سرمایه ‌ای بزرگ برای اسلام است.

 

امام جمعه موقت یاسوج ضمن تاکید بر اینکه برخی ‌ها به دنبال تخطئه این همایش (پیاده روی اربعین) هستند، خاطرنشان کرد: انسان ‌های معتقد کاری را که برای عاشورا و تاسوعا می ‌کنند برای اربعین هم انجام می ‌دهند و در سخت ‌ترین شرایط مادی و اقتصادی هم به عشق اباعبدالله (علیه السلام) از همه چیز خود هزینه می ‌کنند.

 

وی اذعان داشت: دیشب در تلویزیون خانمی را نشان می داد که می گفت چهار سال درآمد کشاورزی ام را جمع کردم که به سفر پیاده روی اربعین بروم؛ اُف بر کسانی که می گفتند چرا این پول ها را هزینه اربعین می کنید!، این ها هزینه زندگی خود را خرج اربعین می کنند.

 

موسوی اعظم با بیان اینکه افرادی که برای اربعین هزینه می کنند ایمان دارند، ادامه داد: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی در این کار شریک هستند.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج یادآور شد: بعضی معلول هستند و یک پا ندارند، اما به پیاده روی اربیعن می روند؛ این هاست که می گوییم امام حسین (علیه السلام) باعث بقای اسلام شد.

 

وی به گرانی های بازار اشاره کرد و اظهار داشت: مانند مثال آن خرگوش نباشید که در مسابقه با لاک پشت مغرور شد و رفت پای درخت خوابید و وقتی بیدار شد دید که لاک پشت از پای درخت رد شده، مسئولین باید قاطعانه جلوی تورم و گرانی را بگیرند.

 

موسوی اعظم با بیان این که چه موقع باید جلوی احتکار و گرانی گرفته شود، گفت: اگر روزی آب را بر روی امام حسین (علیه السلام) بستند، امروز عده ‌ای دارو و غذای مردم را احتکار می ‌کنند.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد مقام معظم رهبری مرز چذابه خطبه نماز جمعه اردبیل نماز جمعه دیدار با رهبری پیاده روی اربعین امام جمعه فرهنگ دینی کربلا تورم نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • افشاگری همتی از نرخ تورم بانک مرکزی/ همتی: تورم فروردین ۱۴۰۲ «۶۳ درصد» بوده است/ پشت‌پرده گرانی ارز هم مشخص شد
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد