Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@15:35:50 GMT

جوان های استقلال پشت سر گلر جوان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۵۲۹

جوان های استقلال پشت سر گلر جوان

به گزارش "ورزش سه"، بازی دادن به سیدحسین حسینی از سوی وینفرد شفر بعد از تمام حاشیه هایی که در مسجدسلیمان رقم خورد حالا چه دلجویی چه ترس از داد و بیداد و ... به سود استقلال و خود این دروازه بان تمام شد چون هم دومین برد فصل برای آبی ها رقم خورد هم این که سیدحسین نشان داد 17 بازی نیمکت نشینی تاثیری در عملکرد و توانایی های فنی او نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به طور حتم وقتی بازیکنی پنج ماه مداوم روی نیمکت بنشیند و از شرایط بازی دور باشد دقایقی زمان نیاز دارد که به جو بازی برای تیمی مثل استقلال آن هم زیر بار فشارهای کاذب آشنا شود. نکته ای که خود حسینی هم به آن اعتراف کرد و مدعی شد در 15 تا 20 دقیقه ابتدایی بازی اصلا استرس به او اجازه فکر و تصمیم گیری نمی داد چه بسا اگر این گونه نبود روی صحنه گل سایپا واکنش بهتری نشان می داد.

 


هر چه از زمان بازی گذشت گلر ملی پوش هم راحت تر هم مسلط تر از چارچوب دروازه اش حراست کرد که اوج هنرنمایی او در آخرین ثانیه های وقت های تلف شده رقم خورد. مهار ضربه سر سارفور مدافع غنایی و پیش تاخته سایپا آن هم در حالی که تعادل مناسبی نداشت باعث شد تا همین سیو سه امتیاز ارزشمند و حیاتی به حساب وینفرد شفر و شاگردانش واریز کند، سیوی که حرف های بسیار زیادی در دل خود داشت و باعث شد تا حسینی با فراموشی همه اتفاقات هفته های گذشته از عشق به استقلال و تعصب ویژه به این تیم صحبت کرد.

 


بازگشت سیدحسین به درون دروازه استقلال و درخششی که مقابل سایپا داشت در کنار تمام شیرینی های که برای شفر و طرفداران داشت مسلما دردسرهای زیادی هم می تواند در پی داشته باشد به خصوص برای مرد آلمانی که از این پس بار دیگر قصه رقابت دو دروازه بان آماده و مدعی شماره یک بودن وارد سکانش جدیدی خواهد شد. مدیریت بازی دادن به رحمتی یا حسینی کاملا روی سرنوشت آتی استقلال تازه اوج گرفته تاثیرگذار خواهد بود چون نه رحمتی حاضر به نیمکت نشینی است نه حسینی که امید به حضور در فهرست نهایی مسافران ایران در جام ملت های آسیا 2019 دارد.

 


دیروز در ورزشگاه تختی استقلال در حالی دومین برد فصل را جشن گرفت که سایر جوان های استقلال هم درست مثل گلر جوان خوش درخشیدند تا در جشن پیروزی شیرین برابر شهریار ایران پشت سر حسینی صحنه های جالبی را رقم بزنند. جوان هایی مثل الهیار صیادمنش، مهدی قائدی، سجاد آقایی و ... درست مثل سیدحسین در اندیشه درخشیدن برای استقلال و رسیدن به رویاهای بزرگ خود هستند، جوان هایی که می توانند برای سال های متمادی مردان تاثیرگذار در اردوی آبی های پایتخت باشند.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!

به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از دلایل شکست تراکتوری‌ها در ورزشگاه آزادی به جز نمایش کم نقص تیم نکونام در بازی رفت، همین غیبت بهترین پاسور لیگ بود که تراکتور را شبیه یک تیم بدون لیدر به میدان فرستاده بود. در آن مسابقه، خطاهای فردی و دادن موقعیت روی کلیشه‌هایی که استقلال در آنها متبحر است، دو گل بازی را رقم زد تا تراکتور دست خالی از آزادی به تهران برگردد؛ شکستی که حتی ممکن بود حذف زودهنگام پاکو خمس را از سمت سرمربی تراکتور رقم بزند.

حالا با گذشت یک نیم فصل، این‌ دو تیم در شرایطی آماده رقابت با یکدیگرند که تراکتوری‌ها انتظار دارند ریکاردو آلوز در مسابقه روز چهارشنبه هدایت تیم را به خوبی و به نحو احسن و در حد کلاس بازیکنی که انتظارش می‌رود، انجام بدهد. آلوز یک فوتبالیست باحوصله، با ارسال‌های دقیق و تماشایی و گاها شوت‌زن و تکنیکی است و قاعدتا جوان نکونام لحظه‌ای او را به حال خود رها نخواهد کرد و این احتمال وجود دارد که امید حامدی‌فر، هافبک دفاعی جوان استقلال، برای زیر فشار گذاشتن او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

نکته اینکه آلوز یک جنگ شخصی هم در این مسابقه دارد و آن بالا بردن آمار فردی خود به عنوان بهترین پاسور لیگ در جدال با ابوالفضل جلالی است که توانسته از او عبور کند و در صدر  قرار بگیرد. پس علاوه بر اینکه سمت راست تراکتور باید کاملا مراقب مدافع چپ‌پا و تکنیکی استقلال باشد، آلوز نیز باید بتواند از فرصتی که احتمالا در نفوذهای جلالی در پشت سر او ایجاد می‌شود، برای وینگرهای تیمش استفاده کند. صدالبته رحمان جعفری هم همواره آماده داخل زدن است و دوست دارد در اولین بازی بزرگش با تراکتور، گلی بزند که در ذهن هواداران قرمزپوش ماندنی بشود.

از هر جهت که نگاه کنید، بازی تراکتور و استقلال یک مسابقه فوق‌العاده و سرگم‌کننده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال