Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@10:44:40 GMT

تصادفات در محورهای فرعی خراسان شمالی 4 مجروح داشت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۵۸۲

تصادفات در محورهای فرعی خراسان شمالی 4 مجروح داشت

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف یک دستگاه سواری با موتورسیکلت در کیلومتر 30 محور فرعی شیروان یک مجروح به همراه داشت.
وی علت اصلی این حادثه را تجاوز به چپ خودروی سواری اعلام کرد.
سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در کیلومتر 10 محور فرعی صفی آباد اسفراین نیز منجر به مجروح شدن 2 نفر شد که علت اصلی این حادثه عدم توجه به جلو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در محور فرعی چلو شیروان نیز عدم توجه به جلو راننده پراید منجر به تصادف با عابر پیاده شد که یک نفر مجروح به دنبال داشت.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به اینکه روز جمعه بیشتر همشهریان برای تفریح به اطراف شهر و روستاها عزیمت می کردند تمامی این تصادفات در محورهای فرعی این استان بوده است.
وی افزود: در این راستا از مردم استان تقاضا می شود برای اینکه مشکلی برای خود و خانواده در روز تعطیل به وجود نیاورند حتما نکات ایمنی را در هنگام تردد بویژه در محورهای فرعی به دلیل عرض کم جاده رعایت کنند.
استان چهار فصل خراسان شمالی سرزمین جاذبه های طبیعی و تاریخی، مکانی دیدنی برای مردم این دیار و گردشگران داخلی است که می توانند در همه فصول از آن بهره ببرند.
ط/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پلیس راه فرماندهی انتظامی تصادف جاذبه های طبیعی خانواده خراسان شمالی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ۲ خودرو سواری در جاده گالیکش به بجنورد تصادف کردند و نجاتگران گلستان و خراسان شمالی با مشارکت عوامل اورژانس این ۲ استان به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

 قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه ۱۴ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۶ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۲ خودرو سواری پراید و سوزوکی ویتارا در جاده گالیکش به بجنورد، بین پل‌های ۷ و ۸ جنگل گلستان تصادف کردند و براثر آن ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان یک تیم از پایگاه تنگراه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در امدادرسانی به این حادثه تیم های عملیاتی هلال احمر گلستان، پایگاه دشت خراسان شمالی و عوامل اورژانس این دو استان مشارکت داشتند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: نجاتگران گلستان پس از انجام اقدامات اولیه سه نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال دادند، ۲ مصدوم توسط نجاتگران خراسان شمالی و پنج مصدوم هم توسط اورژانس گلستان و خراسان شمالی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید