Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  محمدعلی افشانی صبح امروز در حاشیه افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا بزرگراه ارتش گفت: خدا را شاکریم که امروز شاهد افتتاح پروژه بزرگ ادامه نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی هستیم.

وی با بیان اینکه نیمه شمالی این بزرگراه از بیمارستان چمران تا بلوار ارتش ۲.۵ کیلومتر است که با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: این پروژه دو سال تعطیل بود و در مردادماه بازدیدی از این پروژه داشتیم و بعد از بازدیدمان تصمیم گرفتیم که به صورت شبانه روزی این پروژه تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این پروژه از لحاظ ترافیکی بسیار مهم است گفت: به دلیل تکمیل نبودن بزرگراه صیاد شیرازی، خودرو‌ها مجبور بودند برای ادامه تردد در نیمه شمالی وارد کوچه‌ها شوند و این مساله ترافیک را افزایش می‌داد و همانطور که قول دادیم تکمیل ادامه بزرگراه صیاد شیرازی در مهرماه انجام شد و حالا آن را افتتاح می‌کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه از ابتدا قول داده بودم که پروژه‌ها را به طور کامل افتتاح کنم تصریح کرد: حالا می‌بینید که این پروژه در حالی افتتاح می‌شود که رمپ و لوپ، دوربین و حتی فضای سبز آن نیز کاشته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام در شهر زیاد داریم، اما تصمیم‌مان بر این است که با اولویت بندی پیش برویم گفت: درصد پیشرفت فیزیکی و تاثیرگذاری پروژه‌ها بر روی زندگی مردم از مهمترین دلایل پیشبرد یک پروژه است.

افشانی با بیان اینکه در بحث ریلی نیز خبر‌های خوبی داریم گفت: امروز ۷۰۰ میلیارد تومان حاصل از فروش اوراق مشارکت در حساب شهرداری است و حداکثر تا دو هفته آینده پرداخت‌ها شروع می‌شود و امیدواریم تا پایان سال آینده ۵۰ کیلومتر مترو با ۲۱ ایستگاه را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: بزرگراه صیاد شیرازی شورای شهر تهران شهردار تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره جزئیات بسته افتتاحی آتی شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی افزود: نخستین پروژه شامل تحکیم بستر دوازده کیلومتر از بزرگراه آزادگان به روش احیای عمیق با سیمان طی یک سال گذشته است که هزینه‌ای بالغ بر دویست و پنجاه و دو میلیارد تومان در بر داشته است.


صداقتی با اشاره به اهمیت بهسازی و اصلاح زیرساختی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان توضیح داد: بزرگراه آزادگان به نوعی کمربندی جنوبی و غربی تهران محسوب شده و اصلاح زیرسازی و بهسازی روکش آسفالت این بزرگراه تهران از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به با اشاره به دیگر پروژه‌های افتتاحی روز شنبه هشت اردیبهشت‌ماه هزار و چهارصد و سه گفت: تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، دیگر پروژه یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار محسوب می‌شود. بر همین اساس تعریض کندروی آزادگان در محدوده بزرگراه شهید لشکری از دو به سه خط عبوری، تحکیم کوله پل‌های سه‌گانه در محدوده مذکور و همچنین اصلاح رمپ و لوپ‌های این محدوده با هزینه ۴۳ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های روز شنبه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد