Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@13:44:26 GMT

کنایه سنگین پدر احمدی روشن به دولت روحانی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۷۲۹

کنایه سنگین پدر احمدی روشن به دولت روحانی

به گزارش جهان نيوز، رحیم احمدی روشن پدر شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن عصر امروز (پنجشنبه، 26) در "همایش مردمی نه به CFT" در سخنرانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و صفر گفت : برای همه واضح است که رهبر انقلاب هجمه‌ها علیه کشورهای اسلامی را به خوبی حس کرده‌اند.

وی افزود: با همه دست اندازی‌هایی که دشمن در مسیر پیروزی ما ایجاد کرد، ما امروز توانستیم به صنعت هسته‌ای پیشرفته دست پیدا کنیم و تعداد سانتریفیوژهای ما از 5 هزار عدد به 19 هزار عدد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پدر شهید احمدی روشن ادامه داد: در شرایط مذاکرات هسته‌ای، با توجه به هشدارهای رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بارها فرمودند به مذاکرات هسته‌ای خوشبین نیستند، اما برخی عنوان کردند که حتماً باید مذاکره کنیم و آنچه که داشتیم و نداشتیم را در مذاکرات از دست دادند. 

احمدی روشن تأکید کرد: 450 کیلوگرم اورانیوم 20 درصد غنی سازی شده داشتیم که منجر به معرفی کردن ما به عنوان کشوری هسته‌ای شده بود که این را پس از توافق هسته‌ای برجام از دادیم و اکسید کردند. 

وی خطاب به دولتمردان گفت: دامن شما از برجام نافرجام و قرارداد کرسنت و دیگر قرار دادهای ننگین پاک نشده، اما به سراغ FATF رفتید. 

پدر شهید احمدی روشن در پایان با بیان اینکه دل خانواده های شهدا، به خصوص خانواده های شهدای هسته‌ای از دولت فعلی خون است، خاطرنشان کرد: وقتی حسن عباسی را به زندان می‌اندازید، پدر شهید احمدی روشن را هم باید زندانی کنید، وقتی امثال حسن عباسی ها زندانی باشند معلوم است حسین فریدون ها باید آزاد باشند.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال

به گزارش همشهری آنلاین، سرگرد محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به تعطیلی روز شنبه و حجم زیاد حرکت مسافران به سمت شمال اظهار کرد: این محور از ساعت ۷ صبح امروز از بالای طویر مرزن‌آباد به سمت تهران و کرج مسدود شد.

وی افزود: برای کاهش بار ترافیک در حال حاضر تنها از سمت تهران و کرج به سمت شمال تردد جریان دارد.

سرگرد احمدی از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از سبقت غیر مجاز بپرهیزند.

کد خبر 848865 منبع: ایسنا برچسب‌ها استان مازندران چالوس خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • کنایه سنگین روحانی به زاکانی و شورای شهر تهران
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی