Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:39:42 GMT

50 واحد مسکونی امسال در بوکان طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۷۴۳

50 واحد مسکونی امسال در بوکان طعمه حریق شد

مهاباد- ایرنا- مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: 50 واحد مسکونی از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان طعمه حریق شده و با تلاش آتش نشانان مهار شده است.

ظاهر فیضه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی ها در مناطق شهری و روستایی این شهرستان روی داده و در آن علاوه بر خسارت مالی یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این سازمان امسال در مجموع 456 عملیات مختلف را انجام داده است که بیش از نیمی از آنها را آتش سوزی تشکیل می دهد.
فیضه افزود: امسال عملیات مهار در 177 فقره آتش سوزی مزارع، مراتع و باغ ها، 17 فقره آتش سوزی خودرو، 23 حریق مراکز تجاری و هفت مورد آتش سوزی آرامستان های بوکان و امیرآباد انجام شده است.
وی با بیان اینکه آمار آتش سوزی ها امسال در مقایسه با پارسال کاهش یافته است، اضافه کرد: برای مهار آتش سوزی های این شهرستان بیش از 980 هزار لیتر آب مصرف شده است.
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: استفاده از سیم کشی های فرسوده و وسایل غیراستاندارد با سیم کشی های ضعیف یا جا گذاشتن موبایل در شارژ تا صبح از دلایل عمده آتش سوزی منازل بعد از حوادث احتمالی حریق در آشپزخانه هاست.
وی به شهروندان توصیه کرد علاوه بر رعایت نکات ایمنی، ساختمان های خود را در مقابل آتش سوزی نیز بیمه کنند.
به گزارش ایرنا چهار ایستگاه آتش نشانی در بوکان وجود دارد که هم اکنون با 40 نفر نیروی آتش نشان در این شهرستان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.
7510/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه آتش سوزي بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان