Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی کاراته‌کار جویباری عضو تیم‌ملی جمهوری اسلامی ایران در المپیک کاراته جوانان در بوینوس آیرس موفق به کسب مدال برنز شد. به گزارش بلاغ، فاطمه خنکدار در وزن منهای 53 کیلوگرم در رقابت‌های المپیک کاراته جوانان در بوینوس آیرس در اولین دیدار به مصاف تانیا باروس از پرتغال رفت و با نتیجه 6 برصفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی سپس 2 بر صفر آیاکا اوکازاکی از تایلند را 2 بر صفر مغلوب کرد و در سومین دیدار مقابل رینکا تاهاتا از ژاپن یک بر صفر شکست خورد و به نیمه‌نهایی رفت.

بانوی کاراته‌کار جویباری در نیمه‌نهایی به مصاف یاسمین نصر از مصر رفت و 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

گفتنی است در بخش پسران علیرضا فرجی دیگر جویباری حاضر در این رقابت‌ها در وزن منهای 61 کیلوگرم به میدان رفت.

وی در اولین دیدار 4 بر صفر مقابل اساما اداری از مراکش شکست خورد‌ و در دومین مبارزه به مصاف حریف ژاپنی رفت و 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در سومین دیدار مقابل پدرو پابلو دلاروکا از گواتمالا قرار گرفت و یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران مقابل یو چول رو از کره شمالی به میدان رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۹ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره آسیا رسید.

 ایمان محمدی در دیدار رده‌بندی وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مقابل هائودانگ تان از چین با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز آسیا شد.

دیگر خبرها

  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران