Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد علی افشانی روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح بخش شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع چهارگانه حدفاصل بزرگره شهید بابایی تا بلوار ارتش در جمع خبرنگاران افزود: این میزان اعتبار از هفته آینده برای خطوط 6 و 7 مترو هزینه می شود.
وی اظهارداشت: تا پایان سال آینده 50 کیلومتر خط مترو با 20 ایستگاه به ناوگان حمل و نقل ریلی پایتخت اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشانی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه بزرگراه شهید صیادشیرازی گفت: طول کل این پروژه و اتصال به امام علی(ع) 2.5 کیلومتر است که پس از دو سال تعطیلی مراحل ساخت آن به صورت شبانه روزی از سر گرفته شد.
وی اضافه کرد: بلوار ارتش با مشکلات ترافیکی زیادی روبه رو بود که در بازدید اولیه قول داده شد تا مهرماه به بهره برداری برسد.
شهردار تهران یادآور شد: برای احداث این پروژه 55 میلیارد تومان هزینه شده و همراه با تجهیزات از جمله دوربین، روشنایی و فضای سبز به بهره برداری رسید.
وی با تاکید بر اینکه پروژه ها باید به صورت کامل و با تجهیزات به بهره برداری برسد اظهارداشت: پروژه های نیمه تمام اولویت بندی و در آینده پروژه بزرگراه شهید بروجردی نیز افتتاح می شود.
به گزارش ایرنا بزرگراه صیاد شیرازی از میدان سپاه در تقاطع خیابان های سپاه و خواجه نصیر شروع می شود و به سمت شمال امتداد می یابد.
دسترسی های این بزرگراه به خیابان های طالقانی، شریعتی، انقلاب و نیز میدان بهارستان از سمت جنوب، بزرگراههای امام علی(ع)، بابایی، ارتش، رسالت و همت به موقعیت این بزرگراه اهمیتی راهبردی در پایتخت بخشیده است.

تهرام/9353/3225
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انقلاب پایتخت روشنایی شهرداری تهران ناوگان حمل و نقل راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از خط ۵ بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست ۱۴۰۳

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خط ٥ بی‌آرتی این کلان‌شهر حدفاصل میدان جمهوری تا سه راه غزه که عملیات ایجاد آن از سال گذشته آغاز شد، تا نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ۱۲ خط بی‌آرتی مصوب شورای ترافیک داریم که تاکنون چهار خط از این خطوط احداث شده است، اظهار کرد: خط ۵ بی‌آرتی یکی از خطوط مهم اتوبوس‌های تندرو حدفاصل میدان جمهوری تا سه راه غزه است و خیابان‌های کاشانی، بهشتی و حکیم نظامی را در بر می‌گیرد.

وی افزود: خط ٥ بی‌آرتی این کلان‌شهر حدفاصل میدان جمهوری تا سه راه غزه که عملیات ایجاد آن از سال گذشته آغاز شد، تا نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هسته مرکزی شهر تحت پوشش خطوط بی‌آرتی قرار گرفته شده است تا شهروندان بتوانند با استفاده از حمل‌ونقل عمومی به مقصدهای مدنظر خود سفر کنند.

آقایی با بیان اینکه از جمله اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان می‌توان به فضای پارک حاشیه‌ای اشاره کرد که در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های مختلف امضا شده است تا بتوانیم حدود ٤٠٠٠ فضای پارک حاشیه‌ای را به‌منظور ساماندهی و جلوگیری از پارک‌های دوبل ایجاد و معضلات ترافیکی را رفع کنیم و شاهد روان‌سازی ترافیک معابر شهر اصفهان باشیم.

وی اظهار کرد: برای ایمن‌سازی بزرگراه‌ها به لحاظ سرعت و عدم توجه رانندگان به جلو که موجب ایجاد تصادفات می‌شود، ایجاد گاردریل نیوجرسی در بزرگراه‌های شهر از جمله بزرگراه شهید دستجردی در حال اجراست؛ این اقدام تا دو ماه آینده در بزرگراه شهید چمران و سپس بزرگراه شهید صیاد شیرازی خواهد شد.

کد خبر 744715

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره‌برداری از خط ۵ بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست ۱۴۰۳
  • برنامه‌ریزی شهرداری برای جذب ۳۰۰ همت سرمایه‌/ برنامه تحولی تهران را با مشارکت بخش خصوصی دنبال می‌کنیم
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر
  • بهره برداری از فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» | نظری : مشکلات ۱۲ ساله این پروژه حل شد