Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@14:45:41 GMT

مرگ جوان ٢٨ ساله بجنوردی بر اثر استنشاق گاز

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۴۰۲۹

مرگ جوان ٢٨ ساله بجنوردی بر اثر استنشاق گاز

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پاکدل، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد اظهارکرد: عصر روز گذشته ٢٧ مهرماه جاری ساعت ١۶ و ۴۵ دقیقه با اعلام یک مورد مرگ مشکوک در منطقه ناظر آباد شهرستان بجنورد، بلافاصله ماموران انتظامی و آگاهی استان وارد عمل شدند.
وی افزود: طی بررسی‌های اولیه فردی ٢٨ ساله با هویت معلوم شب گذشته به منزل استیجاری اش مراجعه کرده و امروز پسر دائیش با مراجعه به منزل وی متوجه فوت وی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاکدل اظهار کرد: در منزل جوان فوت شده بخاری گازی فاقد لوله بخاری مورد استفاده قرار گرفته و احتمالا علت فوت بر اثر مسمومیت با گاز دی اکسید کربن باشد که تحت بررسی است.
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد تاکید کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی ، شهروندان به منظور جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی حتما نکات ایمنی در خصوص سیستم های گرمایشی را مورد توجه جدی قرار دهند.
انتهای پیام.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن گازگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد افزود: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.
به گفته فرشاد قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند اهدا و پیوند شد.
وی همچنین گفت: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند