Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با موسی خادمی استاندار لرستان در منطقه سد و نیروگاه رودبار الیگودرز گفت: تشکیل کارگروه مشترک، در جهت رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار به تصویب مسئولان این دو استان رسیده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این کارگروه با عضویت معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی آغاز خواهد شد افزود: مشکلات هر ۲ استان با حضور کارشناسان بررسی و برای رفع آنان چاره اندیشی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی اضافه کرد: یک گروه کارشناسی هم از طریق سازمان برنامه و بودجه، وزیران و مسئولان ملی و با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیگیر جذب اعتبارات برنامه‌های مشترک چهارمحال و بختیاری و لرستان خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه طرح‌های مشترک می‌تواند در رشد همه جانبه و پیشرفت در زمینه های مختلف مؤثر باشد ادامه داد: توسعه طرح‌های کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و محیط زیست باید در دستور کار مسئولان استان‌های چهارمحال و بختیاری و لرستان قرار بگیرد.

عباسی گفت: وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی دست نخورده و بکر در چهارمحال و بختیاری و لرستان بهترین زیرساخت برای توسعه گردشگری این دو استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای طرح‌های توسعه‌ای دهستان موگویی این استان و بخش بزنوید شهرستان الیگودرز استان لرستان از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ف

توسعه طرح‌های کشاورزی و گردشگری چهارمحال و بختیاری و لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت:  برای  امروز و فردا در نواحی شرقی استان، بارش‌های رگباری از شدت و مقدار بیشتری برخوردار هستند.
قطره افزود: طی این مدت وزش باد شدید لحظه‌ای انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود