Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سید محمد علی افشانی روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح بخش شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع چهارگانه حدفاصل بزرگره شهید بابایی تا بلوار ارتش در جمع خبرنگاران افزود: این میزان اعتبار از هفته آینده برای خطوط 6 و 7 مترو هزینه می شود.
وی اظهارداشت: تا پایان سال آینده 50 کیلومتر خط مترو با 20 ایستگاه به ناوگان حمل و نقل ریلی پایتخت اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشانی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه بزرگراه شهید صیادشیرازی گفت: طول کل این پروژه و اتصال به امام علی(ع) 2.5 کیلومتر است که پس از دو سال تعطیلی مراحل ساخت آن به صورت شبانه روزی از سر گرفته شد.
وی اضافه کرد: بلوار ارتش با مشکلات ترافیکی زیادی روبه رو بود که در بازدید اولیه قول داده شد تا مهرماه به بهره برداری برسد.
شهردار تهران یادآور شد: برای احداث این پروژه 55 میلیارد تومان هزینه شده و همراه با تجهیزات از جمله دوربین، روشنایی و فضای سبز به بهره برداری رسید.
وی با تاکید بر اینکه پروژه ها باید به صورت کامل و با تجهیزات به بهره برداری برسد اظهارداشت: پروژه های نیمه تمام اولویت بندی و در آینده پروژه بزرگراه شهید بروجردی نیز افتتاح می شود.
 بزرگراه صیاد شیرازی از میدان سپاه در تقاطع خیابان های سپاه و خواجه نصیر شروع می شود و به سمت شمال امتداد می یابد.
دسترسی های این بزرگراه به خیابان های طالقانی، شریعتی، انقلاب و نیز میدان بهارستان از سمت جنوب، بزرگراههای امام علی(ع)، بابایی، ارتش، رسالت و همت به موقعیت این بزرگراه اهمیتی راهبردی در پایتخت بخشیده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوراق مشارکت شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق از افتتاح و بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یاشار لطفی درمورد آخرین وضعیت راه اندازی پایانه جدید شرق گفت: از میانه سال گذشته راهبری عملیات اجرایی پروژه تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق به شرکت متروی تهران واگذار شد و این در حالی بود که این پروژه از سال ۹۷ رها شده بود و به همین علت شاهد آسیب دیدگی پروژه بودیم.

لطفی با بیان اینکه ساخت پایانه جدید شرق در ۳ فاز پیش بینی شده که فاز اول آن مربوط به سالن های مسافربری و... است، افزود: فاز اول این پایانه در ۳ ماه نخست سال و قطعا پیش از تابستان ۱۴۰۳ بهره برداری می شود. پس از آن به مرور سایر فازها وارد مدار بهره برداری می شود.

وی در مورد ویژگی های فاز یک پایانه جدید شرق با اشاره به اینکه فاز اول این پایانه شامل سالن اصلی است که حدود ۲۵ هزارمتر مربع مساحت دارد، ادامه داد: با افتتاح فاز اول پایانه جدید شرق، زمینه انتقال تعاونی های پایانه قدیمی فراهم می شود که خدمت رسانی به مسافران برون شهری در این پایانه مطلوب تر خواهد بود.

مدیر اجرایی پروژه پایانه جدید شرق با تأکید بر اینکه پایانه جدید شرق هوشمند خواهد بود، اظهار کرد: پایانه شرق به عنوان پایانه دوستدار خانواده نامیده خواهد شد؛ چراکه علاوه بر هوشمندسازی پایانه، فضای استراحت و اقامت مسافران، ارتباط بصری و محیطی با مجموعه سرخه حصار و همچنین یکی از بزرگ ترین فروشگاه های شهروند به عنوان مجموعه مکمل پیش بینی شده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران