Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی، در حزب موتلفه برای همه فصل الخطاب بود، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های آن مرحوم تداوم کار حزب موتلفه اسلامی بود.

وی افزود: ما اگر می‌خواهیم مسیر مرحوم عسگراولادی را طی کنیم باید آبرومندانه و مقتدرانه تشکیلات حزب موتلفه اسلامی را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من معتقدم کار برای حزب موتلفه مقدس است و همان اعتقادی که در مورد نظام جمهوری اسلامی دارم، برای حزب موتلفه اسلامی نیز دارم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف امروز ما حفظ انسجام بیشتر نسبت به دوران مرحوم عسگراولادی است. ما باید در مقابل هرگونه عاملی که به این انسجام ضربه می‌زند بایستیم زیرا دشمنان قسم خورده جدی داریم.

حبیبی گفت: برخی از مخالفین و رقبای ما پس از رحلت مرحوم عسگراولادی گفتند با درگذشت عسگراولادی، موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری در حالت احتضار قرار گرفته‌اند اما خوابی که آنها برای ما دیدند هیچ‌گاه تعبیر نشد و تا زمانی که ما شایستگی‌های خود را حفظ کنیم نیز تعبیر نخواهد شد.

وی با تاکید براینکه ما باید نظر حزب موتلفه را بر دیدگاه‌های شخصی خود ترجیح دهیم، اظهار کرد: ما امروز در حزب موتلفه اسلامی دو فصل‌الخطاب به نام شورای مرکزی و هیئت نظارت داریم که دو نهاد بسیار مهم ما هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به موضع‌گیری اخیر خود درخصوص مهدی کروبی گفت: حزب موتلفه اسلامی درباره یکی از سران فتنه و نامه‌پراکنی‌های وی موضع‌گیری کرد و کلمه محارب را در ارتباط با او بکار برد. این مواضع جیغ و داد عده‌ای را بلند کرد که معلوم شد ما دست روی نقطه خوبی گذاشته‌ایم.

حبیبی پشت پرده نامه‌‌های اخیر کروبی را یک جریان خاص دانست و تاکید کرد: نویسنده این نامه‌ها شخص کروبی نیست بلکه جریان پشتیبان اوست. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی نظام جمهوری اسلامی جبهه پیروان خط امام مهدی کروبی فتنه پشت پرده پشت پرده جبهه پیروان خط امام حزب موتلفه اسلامی فتنه نظام جمهوری اسلامی محمدنبی حبیبی حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!