Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:50:06 GMT

سه غایب بزرگ PSG در بازی با تیم قدوس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۴۲۲۲

سه غایب بزرگ PSG در بازی با تیم قدوس

توماس توخل به سه نفر از بازیکنان مهم PSG برای بازی امشب این تیم مقابل آمیان در لوشامپیونا استراحت داده و به نظر می‌رسد هدف توخل این بوده که تیاگو سیلوا، نیمار و توماس مونیه را برای بازی روز چهارشنبه‌ی تیمش مقابل ناپل، کاملاً آماده در اختیار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه زوج نیمار و امباپه در بازی قبلی پاریسی‌ها در لیگ فرانسه در جریان پیروزی خیره‌کننده‌ی 5-0 مقابل لیون بسیار درخشان ظاهر شده بودند، اعلام اینکه نیمار در بازی امشب مقابل آمیان بازی نخواهد کرد برای هواداران پاری سن ژرمن عجیب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند تصمیم توخل برای استراحت دادن به سه نفر از ستاره‌های مهمش در آستانه‌ی دیدار بسیار مهم روز چهارشنبه‌ی PSG مقابل ناپولی در چمپیونزلیگ، منطقی به نظر می‌رسد.

 

توماس توخل برای بازی امشب تیمش مقابل آمیان در هفته‌ی دهم رقابتهای لوشامپیونا اسامی 19 بازیکن را اعلام کرد. به جز کنار گذاشته شدن نیمار، تیاگو سیلوا و مونیه از این فهرست، مارکینیوش هم دیگر بازیکنی است که نامش در فهرست پاری سن ژرمن به چشم نمی‌خورد. توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل آمیان گفت:" کورزاوا، دنی آلوز و دوگبا همچنان مصدوم هستند و نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند ولی در حال تلاش هستند تا هر چه زودتر به ترکیب پاری سن ژرمن برگردند".

 

توخل همچنین گفت:" به جز آنها همه‌ی بازیکنان ما آماده هستند ولی ما باید به مارکینیوش، نیمار و مونیه استراحت می‌دادیم چون آنها در وقفه‌ی بازی‌های ملی بیشترین دقایق را در تیمهای ملی‌شان بازی کرده‌اند و به شدت تحت فشار بوده‌اند. قبل از بازی با نیس که بازی سختی بود به این بازیکنانم گفته بودم که اگر نیس، ستاره‌ی سرخ بلگراد و لیون را ببریم یک هفته به آنها استراحت خواهم داد".

 

پاری سن ژرمن آمیان توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آمیان توماس توخل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در برخی از مصاحبه امروزش در مورد اظهارات هوینس گفت:«اگر بخواهم این صحبت‌ها را بپذیرم و یا از آنها چشم‌پوشی کنم، قطعا این کار را انجام خواهم داد.» اما در آن لحظه کاملا مشخص بود که او هیچ علاقه‌ای برای نادیده گرفتن و یا پذیرفتن صحبت‌های هوینس ندارد.

هوینس روز جمعه گفته بود:«توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.

البته او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

«اینکه این صحبت از سمت رئیس ماست، طعم دیگری به این موضوع می‌دهد»، این را توخل درباره صحبت‌های هوینس گفت. او در صحبت با اسکای گفت:«این صحبت‌ها آنقدر با واقعیت فاصله دارد که انگار اصلا وجود ندارند. من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم. من به‌خاطر مربیگری‌ام مصدوم شده‌ام. اگر در ۱۵ سال گذشته چیزی را با دستیارانم ثابت کرده باشیم این است که ما همیشه به بازیکنان جوان، به‌خصوص از آکادمی، در تمرینات و در زمین مسابقه فرصت می‌دهیم و با آنها برای پیشرفت کار می‌کنیم. سه نمونه در دوران مربی‌گری‌ام وجود دارد که می‌توانید ببینید. محتوای نادرستی است. من نمی‌توانم آن را درک کنم، من این صحبت‌ها را کاملاً بی اساس می‌دانم.»

توخل این احتمال را رد کرد که آیا او به دنبال گفتگو با هوینس است یا خیر. «اگر از طرف اولی نبود، من اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. از آنجایی که از طرف رئیس ماست، و چهار روز قبل از بازی ما مقابل رئال مادرید است، باعث می‌شود طعم و لحن متفاوتی بگیرد.»


در تمامی باشگاه‌های گذشته او در ماینتس، دورتموند، پاری سن ژرمن، در چلسی و یا اکنون در مونیخ، او همیشه باعث پیشرفت استعدادها شده است. پس از آوردن مثال‌های فراوانی از ماینتس، و سپس از آندره شورله تا کریستوفر انکونکو در پی‌اس‌جی، توخل اظهار کرد: هفته گذشته ما لوورو زونارک را به تیم اصلی آوردیم تا بابت تلاشی که در تمرینات انجام می‌دهد به او پاداش بدهیم.» آخرین حرف توخل درباره اظهارات هوینس این بود:«واقعا عجیب!»

دیگر خبرها

  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها