Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:36:08 GMT

امنیت پرواز در فرودگاه‌های بوشهر ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۴۳۰۲

امنیت پرواز در فرودگاه‌های بوشهر ارتقا یافت

وشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: به همت نیروهای متخصص و با اجرای طرح‌های مختلف، امنیت پرواز در فرودگاه‌های این استان ارتقا یافته است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه به مناسبت 20 اکتبر روز جهانی مراقبت پرواز در جمع کارکنان اداره کل فرودگاه‌های استان و تیم های حفاظت پرواز بوشهر افزود: مجموعه حفاظت و مراقبت از پرواز فرودگاه‌ها، چشمان بیداری هستند که با دانش و تکنولوژی، امنیت مطلوب پرواز را فراهم می‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: امروزه سفر با هواپیما به عنوان ایمن ترین نوع مسافرت شناخته می شود و این امنیت در گرو دقت نظر کارکنان امنیت و مراقبت از پرواز است.
استاندار بوشهر اضافه کرد: تامین امنیت مسافران در پرواز، کاری ارزشمند است که نیروهای این بخش از جان خود برای امنیت مردم و مسافران مایه می‌ گذارند.
گراوند با اشاره به تحولات صورت گرفته در فرودگاه‌های بوشهر تاکید کرد: فرودگاه بوشهر می تواند پروازهای غیرمسافری را فراتر از فرودگاه های سایر استان ها بر عهده بگیرد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به وجود 6 فرودگاه در استان بوشهر گفت: پروژه های فرودگاهی در یکسال گذشته به صورت مطالعاتی و با استانداردهای لازم اجرایی شده است.
کمال دهقان منشادی افزود: پروژه زهکش و فاضلاب فرودگاه بوشهر با 30 میلیارد ریال بزودی به مناقصه می رود و برای تکمیل ساختمان پلیس و سپاه فرودگاه 25 میلیارد ریال هزینه می شود.
وی بیان کرد: امسال پروژه دیوار فرودگاه گناوه با 23 میلیارد ریال و شبکه گاز فرودگاه بوشهر 10 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به وضعیت فرودگاه جدید بوشهر بیان کرد: با حمایت های استانداری اقدام های مناسبی انجام شده و مراحل این پروژه در دست انجام است.
دهقان منشادی اضافه کرد: سال گذشته چهار هزار و 437 پرواز از فرودگاه‌های استان بوشهر انجام و 650 هزار مسافر در استان جابه جا شدند.
وی ادامه داد: پروازهایی که از فرودگاه بوشهر انجام می شود به 6 مقصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، خارگ و اهواز است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه در یکسال گذشته 15 میلیارد ریال برای بهسازی وضعیت فرودگاه بوشهر هزینه شده است گفت: با احداث پارکینگ جدید به وسعت 23هزار مترمربع در فرودگاه بوشهر با احتساب ظرفیت پارکینگ قدیمی امکان پارک 6 هواپیما در این فضا فراهم شده است.
دهقان منشادی در مورد باند فرودگاه بوشهر گفت: فرودگاه بوشهر دارای 2 باند موازی چپ و راست با چهار هزارو 700 متر طول و 320 هکتار وسعت است که یکی از بلندترین باند فرودگاهی در خاورمیانه به حساب می آید.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرودگاه امنيت پرواز بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۲۸ فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ دوشنبه ۲۷ فروردین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)
  • تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های کرمان لغو شد
  • ابطال پرواز‌ها تا ۲۷ فروردین تمدید شد
  • پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ۱۲ ظهر باطل شد
  • پرواز عسلویه - اراک لغو شد
  • پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ لغو شد
  • پرواز‌های فرودگاه مهرآباد لغو شد