Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گلمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشگاه تختی یکی از استراتژیک ترین مجموعه های اداره کل ورزش و جوانان در شرق پایتخت بوده که نگهداری آن از اهمیت بالایی برای این نهاد برخوردار است.
وی با بیان اینکه برای نگهداری و تعمیرهای کابل سقف مجموعه تختی، پیش از این مکاتباتی با وزیر ورزش و جوانان انجام شده است،افزود: با دستور وزیر 10میلیارد تومان برای تعمیر استادیوم اختصاص یافت که شرکت تجهیز اماکن ورزشی، تعمیرات آن را تا پایان سال مالی 97(تیرماه 98) انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: مشاور طرح، مراحل مطالعاتی مرمت ورزشگاه تختی را در دست اجرا دارد که پس از بررسی ها، تعمیرات آن به زودی انجام می شود.
گلمحمدی تصریح کرد: تعویض کابل های سقف ورزشگاه تختی زمانبر نیست بلکه آنچه برای ما مهم است تعمیرات آن بر اساس نقشه های موجود توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی محسوب می شود.
وی همچنین در خصوص میزان استاندارد لوکس نور (واحد سنجش شدت روشنایی) اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص افزایش میزان استاندارد برق مجموعه وجود ندارد و با تقویت پروژکتورها این اقدام شدنی است.
به گفته وی با تقویت لوکس نور تا 1200 به استاندارد کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهیم رسید.
در حال حاضر نور استاندارد ورزشگاه تختی 1000 لوکس بر ثانیه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه تعاملاتی با بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در حال انجام است، گفت: پرونده ادعای مالکیت این نهاد ها از طریق بخش حقوق اداره کل و وزارت ورزش و جوانان در حال رسیدگی است.
وی با بیان اینکه در این خصوص زمین هایی در اختیار این نهاد ها قرار خواهند گرفت یا خیر؟ افزود: سال گذشته تهاتر بزرگی میان وزارت ورزش و ستاد اجرایی فرمان امام انجام و مشکلاتی که با این نهادها وجود داشت، به طور کامل حل شد.
به گفته وی اماکنی که برخی دستگاه ها ادعای مالکیتی در مجموعه ورزشی تختی داشتند با پرداخت هزینه از سوی دولت به نام وزارت ورزش انجام شد.
ورزشگاه تختی تهران پنجمین ورزشگاه بزرگ ایران با گنجایش 30 هزار و 122 نفر است که در سال 1354 ساخته شد و در حال حاضر میزبان بازی‌های خانگی نفت تهران، راه‌آهن و تیم‌های رده‌های سنی پایین ایران است.
ورزشگاه تختی مساحتی بالغ بر 100هکتار در مسیر اتوبان افسریه(شرق تهران) قرار دارد.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل ورزش و جوانان استاندارد حقوق مدیرکل ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

وی مطرح کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه‌های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسیله نقلیه وارد استان البرز و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده‌اند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به البرز اختصاص داده است.

زندی فر افزود: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه‌های کشور در سال گذشته ۱۳/۵ درصد از ترددهای بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است. استان‌های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 6097960

دیگر خبرها

  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود