Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان اینتراخت فرانکفورت با زدن ۵ گل در یک مسابقه توانست نامش را وارد کتاب رکوردها کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از نشریه کیکر، اینتراخت فرانکفورت در آغاز هفته هشتم رقابت‌های بوندسلیگا موفق شد با برتری قاطع ۷ بر یک دوسلدورف را شکست دهد. در این دیدار لوکا جوریچ مهاجم جوان فرانکفورت توانست به تنهایی ۵ گل تیمش را به ثمر برساند تا فرانکفورت موقتا با صعود به رده ششم جدول رده بندی جای بایرن مونیخ را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوریچ با این تعداد گل تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا شد که پنج گل در یک دیدار به ثمر می‌رساند. او همچنین اولین بازیکن فرانکفورت است که در تاریخ بوندسلیگا موفق به زدن پنج گل در یک دیدار تیمش می‌شود.

سایر بازی‌های لیگ آلمان امشب (شنبه) و فردا برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی ولفسبورگ به دیدار بایرن مونیخ می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بوندسليگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو

مدافع مستعد آینتراخت فرانکفورت مورد توجه لیورپول قرار گرفته است

طرفداری | لیورپول صرف نظر از اینکه سرمربی بعدش‌اش چه کسی خواهد بود، قصد جذب ویلیان پاچو، مدافع تیم ملی اکوادرو و باشگاه آینتراخت فرانکفورت را دارد. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، لیورپول ویلیان پاچو، مدافع میانی چپ پای آینتراخت فرانکفورت را می خواهد. این بازیکن متولد 2001 که در تابستان 2023 با 9 میلیون یورو به عنوان جانشین ایوان اندیکا از آنتورپ راهی آینتراخت فرانکفورت شد، هدف جدی قرمزها برای تقویت خط دفاعی محسوب می شود. پاچو در اولین فصل حضورش در آلمان تاکنون 40 بار برای فرانکفورت به میدان رفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم