Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:49:46 GMT

تعداد موقوفات سال جاری در سردشت به ۲۰ مورد رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۴۸۱۴

تعداد موقوفات سال جاری در سردشت به ۲۰ مورد رسید

رئیس ادارە اوقاف و امورخیریە سردشت از رکوردار بودن این شهرستان در ثبت وقف استان خبر داد و گفت: با ثبت ٥ وقف جدید بە ارزش ۳ میلیارد و ۷٥۰ میلیون ریال در سردشت تعداد وقفهای امسال این شهرستان بە عدد ۲۰ رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  رحمان شمسی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: ۲قطعە زمین مسکونی بە مساحت ٤۹۰ مترمربع بە ارزش ۳۰۰ میلیون ریال جهت توسعە و متعلقات مسجد روستای جدید نیسک آباد توسط واقف خیراندیش مصطفی واعظ در سامانە جامع موقوفات کشور بە ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ادارە اوقاف و امور خیریە سردشت اضافە کرد: این واقف همچنین یک باب ساختمان مسکونی تازە ساخت جهت خانە عالم روستای نیسک آباد بە مساحت ۱۱۰ مترمربع و بە ارزش ۸۰۰ میلیون ریال وقف شد.

وی گفت: در روستای ترشیان نیز واقف نیک اندیش علی جوانمردی یک قطعە باغ انگور بە مساحت ۲ هزار مترمربع بە ارزش ۱٥۰ میلیون ریال را بە منظور تامین هزینەهای ضروری مسجد روستا وقف کرد.

وی تصریح کرد: در روستای بزرگ نلاس هم یک باب ساختمان مسکونی دو طبقە با ۳ باب مغازە بە متراژ ۲۰۰ مترمربع با نیت تامین حقوق امام جماعت، خادم و هزینەهای ضروری مسجد بازار حضرت عمر (رض) بە ارزش ۲ میلیارد و ٥۰۰ میلیون ریال توسط واقفین حسین خضری و مریم نادری زادە فر در این ادارە ثبت شد.

 نخستین وقف آذربایجان غربی در سالجاری در سردشت ثبت شد و تا کنون این شهرستان با داشتن ۲۰ موقوفە با ارزش ۲۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال رکورددار ثبت موقوفات در استان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان

با اعلام پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتگی معابر، سیلاب در روستای پشوئیه شهداد جاری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در کرمان، اداره کل هواشناسی کرمان امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در اطلاعیه‌ای جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها بویژه در نیمه شمالی، مرکز، غرب و برخی مناطق شرقی را پیش‌بینی کرد؛ تصاویر جاری شدن سیلاب در روستای پشوئیه شهداد را در ادامه می‌بینید:

کد خبر 747660

دیگر خبرها

  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • سیل در روستای شرب‌العین اشکذر جاری شد
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • خطر جاری شدن سیل روستای کوشک بالا را تهدید می کند
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی